דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן את אפליקציית התמונות של Windows
כיצד לתקן את אפליקציית התמונות של Windows

כיצד לתקן את אפליקציית התמונות של Windows

בדוק עדכונים

הדבר הראשון שעליך לעשות בעת פתרון בעיות באפליקציית Windows Photos הוא לחפש עדכונים. מיקרוסופט משחררת לעתים קרובות עדכונים כדי לתקן באגים ולשפר את הביצועים. כדי לבדוק אם קיימים עדכונים, פתח את אפליקציית Windows Store ולחץ על שלושת הקווים האופקיים בפינה השמאלית העליונה. בחר "הורדות ועדכונים" מהתפריט ולאחר מכן לחץ על "קבל עדכונים".

התקן מחדש את האפליקציה

אם האפליקציה עדיין לא פועלת כהלכה, ייתכן שיהיה עליך להתקין אותה מחדש. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Windows Store וחפש "תמונות". בחר את האפליקציה ולאחר מכן לחץ על "הסר התקנה". לאחר הסרת האפליקציה, חפש אותה שוב ולחץ על "התקן".

בדוק אם יש קבצים פגומים

אם האפליקציה עדיין לא פועלת כהלכה, ייתכן שיהיה עליך לבדוק אם יש קבצים פגומים. כדי לעשות זאת, פתח את סייר הקבצים ונווט לתיקיה הבאה: C:\Users\[שם משתמש]\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_[Version]\LocalState\MediaCache. ברגע שאתה בתיקייה, מחק את כל הקבצים עם הסיומת ".tmp".

אפס את האפליקציה

אם האפליקציה עדיין לא פועלת כהלכה, ייתכן שיהיה עליך לאפס אותה. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות ועבור אל "אפליקציות". בחר "תמונות" מרשימת האפליקציות ולאחר מכן לחץ על "אפשרויות מתקדמות". גלול מטה ולחץ על "איפוס". לאחר איפוס האפליקציה, נסה לפתוח אותה שוב.

השבת את האפליקציה

אם האפליקציה עדיין לא פועלת כהלכה, ייתכן שיהיה עליך להשבית אותה. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות ועבור אל "אפליקציות". בחר "תמונות" מרשימת האפליקציות ולאחר מכן לחץ על "אפשרויות מתקדמות". גלול מטה ולחץ על "השבת". לאחר שהאפליקציה מושבתת, נסה להפעיל אותה שוב.

הפעל את פותר הבעיות באפליקציה

אם האפליקציה עדיין לא פועלת כהלכה, ייתכן שתצטרך להפעיל את פותר הבעיות של האפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות ועבור אל "עדכון ואבטחה". בחר "פתרון בעיות" מהתפריט ולאחר מכן לחץ על "אפליקציות חנות Windows". עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להפעיל את פותר הבעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן