דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לסדר מספר תמונות בדף ב-Word

כיצד לסדר מספר תמונות בדף ב-Word

כיצד לסדר מספר תמונות בדף ב-Word

מבוא

Microsoft Word הוא כלי רב עוצמה ליצירת מסמכים, וניתן להשתמש בו גם לסידור תמונות בעמוד. בין אם אתה יוצר עלון, ניוזלטר או מצגת, אתה יכול להשתמש ב-Word כדי לסדר מספר תמונות בדף בצורה חזותית. במאמר זה נראה לך כיצד להשתמש בכלים הוספת תמונה, גלישת טקסט ויישור כדי לסדר תמונות בדף ב-Word.

הוספת תמונות

השלב הראשון בסידור תמונות בדף בוורד הוא הוספת התמונות. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "הוספה" ברצועת הכלים ולאחר מכן לחץ על כפתור "תמונה". זה יפתח חלון שבו תוכל לבחור את התמונה שברצונך להוסיף. לאחר שבחרת את התמונה, לחץ על "הוסף" כדי להוסיף אותה לדף.

גלישת טקסט סביב תמונות

לאחר שהוספתם את התמונות, תוכלו להשתמש בכלי "כריכת טקסט" כדי לעטוף טקסט סביב התמונות. כדי לעשות זאת, בחר את התמונה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "פורמט" ברצועת הכלים. בקטע "כריכת טקסט", בחר את סוג הגלישה שבה ברצונך להשתמש. אתה יכול לבחור בין "בקו עם טקסט", "מרובע", "הדוק", "דרך" או "למעלה ולמטה".

יישור תמונות

לאחר שהוספתם את התמונות ועטפתם את הטקסט סביבם, תוכלו להשתמש בכלי "יישור" כדי ליישר את התמונות בעמוד. כדי לעשות זאת, בחר את התמונות ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "פורמט" ברצועת הכלים. בקטע "יישור", בחר את סוג היישור שבו ברצונך להשתמש. אתה יכול לבחור בין "יישור לשמאל", "יישור למרכז", "יישר לימין", "יישור למעלה", "יישור באמצע" או "יישור למטה".

סיכום

סידור תמונות בדף ב-Word קל עם הכלים 'הוספת תמונה', 'גלוש טקסט' ו'יישור'. כדי להוסיף תמונות, לחץ על הכרטיסייה "הוספה" ברצועת הכלים ולאחר מכן לחץ על כפתור "תמונה". כדי לעטוף טקסט סביב התמונות, בחר את התמונה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "פורמט" ברצועת הכלים ובחר את סוג הגלישה שבה ברצונך להשתמש. כדי ליישר את התמונות, בחר את התמונות ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "פורמט" ברצועת הכלים ובחר את סוג היישור שבו ברצונך להשתמש.

שאלות ותשובות

ש: כיצד אוכל להוסיף תמונה ל-Word?

ת: כדי להוסיף תמונה ל-Word, לחץ על הכרטיסייה "הוספה" ברצועת הכלים ולאחר מכן לחץ על כפתור "תמונה". זה יפתח חלון שבו תוכל לבחור את התמונה שברצונך להוסיף. לאחר שבחרת את התמונה, לחץ על "הוסף" כדי להוסיף אותה לדף.

ש: איך אני עוטף טקסט סביב תמונה ב-Word?

ת: כדי לעטוף טקסט סביב תמונה ב-Word, בחר את התמונה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "פורמט" ברצועת הכלים. בקטע "כריכת טקסט", בחר את סוג הגלישה שבה ברצונך להשתמש. אתה יכול לבחור בין "בקו עם טקסט", "מרובע", "הדוק", "דרך" או "למעלה ולמטה".

ש: כיצד אוכל ליישר תמונות ב-Word?

ת: כדי ליישר תמונות ב-Word, בחר את התמונות ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "פורמט" ברצועת הכלים. בקטע "יישור", בחר את סוג היישור שבו ברצונך להשתמש. אתה יכול לבחור בין "יישור לשמאל", "יישור למרכז", "יישר לימין", "יישור למעלה", "יישור באמצע" או "יישור למטה". למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן