דף הבית » המלצת הצוות » איך לסדר תמונות על הקיר

איך לסדר תמונות על הקיר

איך לסדר תמונות על הקיר

בחר קיר

כאשר מדובר בסידור תמונות על הקיר, השלב הראשון הוא בחירת הקיר. אתה רוצה לבחור קיר שיש בו מספיק מקום כדי להכיל את התמונות שאתה רוצה לתלות. קחו בחשבון את גודל הקיר, כמות האור הטבעי שהוא מקבל, ואת המראה והתחושה הכללית של החדר.

בחר את התמונות

לאחר שבחרתם את הקיר, הגיע הזמן לבחור את התמונות שתרצו לתלות. חשבו על הנושא או המראה שאתם רוצים ליצור. האם אתה רוצה לתלות תמונות משפחתיות, הדפסי אמנות או שילוב של שניהם? בחרו תמונות שיש להן משמעות עבורכם ושיראו טוב ביחד.

צור תבנית

לאחר שבחרתם את הקיר והתמונות, הגיע הזמן ליצור תבנית. זה יעזור לך לדמיין איך התמונות ייראו על הקיר. אתה יכול להשתמש בדף נייר או לוח פוסטרים כדי ליצור תבנית. עקבו אחר מסגרות התמונות על הנייר ואז גזרו אותן. סדרו את הגזרות על הנייר כדי ליצור תבנית של איך תרצו שהתמונות ייראו על הקיר.

תלו את התמונות

עכשיו הגיע הזמן לתלות את התמונות. התחל במדידת הקיר וסימון לאן תרצה שהתמונות יגיעו. השתמש בפלס כדי לוודא שהתמונות ישרות. לאחר מכן, השתמש בחומרה המתאימה כדי לתלות את התמונות. ודא שהחומרה מאובטחת ולא תפגע בקיר.

סדר את התמונות

לאחר תליית התמונות, הגיע הזמן לסדר אותן. התחל בקיבוץ התמונות יחד. אתה יכול לקבץ אותם לפי נושא, צבע או גודל. לאחר מכן, סדר את התמונות בתוך הקבוצה. קחו בחשבון את גודל התמונות, הצבעים והמראה והתחושה הכללית של החדר.

הוסף את הגימור

לאחר סידור התמונות, הגיע הזמן להוסיף את הגימור. שקול להוסיף כמה יצירות אמנות או קישוטים אחרים לקיר. אתה יכול גם להוסיף אורות כדי להדגיש את התמונות. לבסוף, צעד אחורה והתפעל מהעבודה שלך. סידור תמונות על הקיר הוא דרך מצוינת להשוויץ בזיכרונות האהובים עליך וליצור תצוגה יפה בביתך. עם קצת תכנון ויצירתיות, תוכלו ליצור תצוגת קיר מהממת שתהנו ממנה לאורך שנים. כדי ללמוד עוד על איך לסדר תמונות על הקיר, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן