דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן את אפליקציית התמונות של Windows
כיצד לתקן את אפליקציית התמונות של Windows

כיצד לתקן את אפליקציית התמונות של Windows

מבוא

אפליקציית Windows Photos היא דרך נוחה להציג, לארגן ולשתף את התמונות והסרטונים שלך. עם זאת, זה יכול לפעמים להיתקל בבעיות, כגון אי טעינה כראוי או קריסה. מאמר זה יסביר כיצד לתקן את אפליקציית Windows Photos, כולל שלבים לפתרון בעיות ותיקון בעיות נפוצות.

פתרון בעיות באפליקציית התמונות של Windows

בדוק עדכונים

השלב הראשון בפתרון בעיות באפליקציית Windows Photos הוא לבדוק אם קיימים עדכונים זמינים. כדי לעשות זאת, פתח את Microsoft Store וחפש "תמונות". אם יש עדכון זמין, הוא יופיע בעמוד. אם כן, לחץ על "עדכן" והאפליקציה תעודכן לגרסה העדכנית ביותר.

אפס את האפליקציה

אם אין עדכונים זמינים, השלב הבא הוא איפוס האפליקציה. זה יאפס את האפליקציה להגדרות ברירת המחדל שלה ולעתים קרובות יכול לתקן בעיות כלשהן. כדי לאפס את האפליקציה, פתח את אפליקציית ההגדרות ובחר "אפליקציות". בחר "תמונות" מרשימת האפליקציות ולאחר מכן לחץ על "אפשרויות מתקדמות". לבסוף, לחץ על "איפוס" והאפליקציה תאופס.

התקן מחדש את האפליקציה

אם איפוס האפליקציה לא פותר את הבעיה, השלב הבא הוא להתקין מחדש את האפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את Microsoft Store וחפש "תמונות". לחץ על "הסר התקנה" ולאחר מכן לחץ על "התקן" כדי להתקין מחדש את האפליקציה. לאחר התקנה מחדש של האפליקציה, היא אמורה לפעול כראוי.

בעיות נפוצות ופתרונות

להלן רשימה של בעיות ופתרונות נפוצים עבור אפליקציית Windows Photos.

נושא פִּתָרוֹן
האפליקציה לא נטענת חפש עדכונים, אפס את האפליקציה או התקן מחדש את האפליקציה.
האפליקציה קורסת חפש עדכונים, אפס את האפליקציה או התקן מחדש את האפליקציה.
תמונות לא מופיעות בדוק את מיקום הקובץ, או נסה להפעיל מחדש את האפליקציה.
התמונות לא נשמרות בדוק את הרשאות הקובץ, או נסה להפעיל מחדש את האפליקציה.

סיכום

אפליקציית Windows Photos היא דרך נוחה להציג, לארגן ולשתף את התמונות והסרטונים שלך. עם זאת, זה יכול לפעמים להיתקל בבעיות, כגון אי טעינה כראוי או קריסה. מאמר זה הסביר כיצד לתקן את אפליקציית Windows Photos, כולל שלבים לפתרון בעיות ותיקון בעיות נפוצות. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן