דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן את Facebook Messenger
כיצד לתקן את Facebook Messenger

כיצד לתקן את Facebook Messenger

בעיות נפוצות עם Facebook Messenger

בעיות בכניסה

אם אתה מתקשה להיכנס ל-Facebook Messenger, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שאתה משתמש בשם המשתמש והסיסמה הנכונים. אם אתה משתמש במידע הנכון, ייתכן שיהיה עליך לאפס את הסיסמה שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר האינטרנט של פייסבוק ולחץ על הקישור "שכחתי סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך המשויכים לחשבונך. לאחר שהזנת מידע זה, יישלח אליך קישור לאיפוס הסיסמה שלך.

בעיות בשליחת הודעות

אם אתה מתקשה לשלוח הודעות ב-Facebook Messenger, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שחיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה. אתה יכול לבדוק זאת על ידי פתיחת דפדפן אינטרנט וניסיון לגשת לאתר. אם האתר נטען, חיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה. אם לא, תצטרך ליצור קשר עם ספק שירותי האינטרנט שלך.

אם חיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה, ייתכן שתצטרך לעדכן את אפליקציית Facebook Messenger. כדי לעשות זאת, עבור אל חנות האפליקציות או Google Play וחפש את אפליקציית Facebook Messenger. אם יש עדכון זמין, אתה יכול להתקין אותו על ידי הקשה על כפתור "עדכן".

בעיות בהודעות

אם אינך מקבל התראות מ-Facebook Messenger, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שהאפליקציה מוגדרת לשלוח התראות. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Facebook Messenger והקש על סמל "הגדרות". לאחר מכן, הקש על "התראות" וודא שהמתג "אפשר הודעות" מופעל. אתה יכול גם להתאים את סוגי ההתראות שאתה מקבל על ידי הקשה על "הגדרות התראות".

אם אתה עדיין לא מקבל התראות, ייתכן שתצטרך לעדכן את אפליקציית Facebook Messenger. כדי לעשות זאת, עבור אל חנות האפליקציות או Google Play וחפש את אפליקציית Facebook Messenger. אם יש עדכון זמין, אתה יכול להתקין אותו על ידי הקשה על כפתור "עדכן".

טיפים לפתרון בעיות

  • ודא שאתה משתמש בשם המשתמש והסיסמה הנכונים.
  • תבדוק את חיבור האינטרנט שלך.
  • עדכן את אפליקציית Facebook Messenger.
  • ודא שהתראות מופעלות באפליקציה.

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם Facebook Messenger, אתה יכול לצפות בסרטון המועיל הזה: כיצד לתקן את Facebook Messenger .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן