דף הבית » עשרת הגדולים » איך לסדר כרטיסיות בפייסבוק לפי הסדר שאתה רוצה

איך לסדר כרטיסיות בפייסבוק לפי הסדר שאתה רוצה

איך לסדר כרטיסיות בפייסבוק לפי הסדר שאתה רוצה

מבוא

פייסבוק היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל זה יכול להיות קשה לנווט אם אתה לא יודע איך לסדר כרטיסיות בעמוד. למרבה המזל, קל להתאים אישית את עמוד הפייסבוק שלך כך שהכרטיסיות יהיו בסדר הרצוי. מאמר זה יסביר כיצד לסדר כרטיסיות בפייסבוק לפי הסדר הרצוי.

שלבים לסידור כרטיסיות בפייסבוק

שלב 1: היכנס לחשבון שלך

הצעד הראשון לסידור כרטיסיות בפייסבוק הוא כניסה לחשבון שלך. לאחר שתתחבר, תוכל לגשת להגדרות של הדף שלך.

שלב 2: גש להגדרות

לאחר שנכנסת, תצטרך לגשת להגדרות של הדף שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על החץ הנפתח בפינה השמאלית העליונה של הדף ובחר "הגדרות" מהתפריט.

שלב 3: בחר את הכרטיסיות שברצונך לסדר

ברגע שאתה בהגדרות, תצטרך לבחור את הכרטיסיות שברצונך לסדר. כדי לעשות זאת, לחץ על האפשרות "כרטיסיות" בתפריט השמאלי. פעולה זו תפתח רשימה של כל הכרטיסיות בדף שלך.

שלב 4: סדר את הכרטיסיות

לאחר שבחרתם את הכרטיסיות שברצונכם לסדר, תוכלו להתחיל לסדר אותן. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ וגרור את הכרטיסיות לסדר הרצוי. אתה יכול גם ללחוץ על סמל "X" כדי להסיר כרטיסייה מהדף.

שלב 5: שמור את השינויים שלך

לאחר שסידרת את הכרטיסיות בסדר הרצוי, תצטרך לשמור את השינויים שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "שמור שינויים" בתחתית העמוד. השינויים שלך יישמרו כעת והכרטיסיות יהיו בסדר שציינת.

סיכום

סידור כרטיסיות בפייסבוק היא דרך מצוינת להקל על הניווט בדף שלך. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, תוכל לסדר בקלות כרטיסיות בפייסבוק בסדר הרצוי. אם אתה צריך מידע נוסף, אתה יכול למצוא אותו בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן