דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד להתאים את כיוון הטקסט בפוטושופ

כיצד להתאים את כיוון הטקסט בפוטושופ

כיצד להתאים את כיוון הטקסט בפוטושופ

מבוא להתאמת כיוון טקסט בפוטושופ

התאמת כיוון הטקסט בפוטושופ היא דרך מצוינת להתאים אישית את העיצובים שלך ולבלוט אותם. בין אם אתה יוצר לוגו, פוסטר או אתר אינטרנט, אתה יכול להשתמש בכלי הטקסט של Photoshop כדי לסובב, להעיף ולשקף את הטקסט שלך. במדריך זה נראה לך כיצד להתאים את כיוון הטקסט בפוטושופ.

סיבוב טקסט בפוטושופ

סיבוב טקסט בפוטושופ הוא דרך מצוינת להוסיף טוויסט ייחודי לעיצובים שלך. כדי לסובב טקסט ב-Photoshop, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי Move מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי לסובב אותו. אתה יכול גם להשתמש בכלי הסיבוב כדי לסובב טקסט בפוטושופ. כדי לעשות זאת, בחר את הכלי Rotate מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי לסובב אותו.

סיבוב טקסט סביב נקודה

ניתן גם לסובב טקסט סביב נקודה בפוטושופ. לשם כך, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי ההעברה מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי לסובב אותו סביב נקודה. אתה יכול גם להשתמש בכלי הסיבוב כדי לסובב טקסט סביב נקודה בפוטושופ. כדי לעשות זאת, בחר בכלי הסיבוב מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי לסובב אותו סביב נקודה.

היפוך טקסט בפוטושופ

היפוך טקסט בפוטושופ הוא דרך מצוינת להוסיף טוויסט ייחודי לעיצובים שלך. כדי להפוך טקסט ב-Photoshop, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי Move מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי להפוך אותו. אתה יכול גם להשתמש בכלי Flip כדי להפוך טקסט בפוטושופ. כדי לעשות זאת, בחר בכלי Flip מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי להפוך אותו.

היפוך טקסט אופקית

אתה יכול גם להפוך טקסט אופקית בפוטושופ. לשם כך, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי ההעברה מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי להפוך אותו אופקית. אתה יכול גם להשתמש בכלי Flip כדי להפוך טקסט אופקית בפוטושופ. כדי לעשות זאת, בחר בכלי Flip מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי להפוך אותו אופקית.

היפוך טקסט אנכית

אתה יכול גם להפוך טקסט אנכית בפוטושופ. לשם כך, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי ההעברה מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי להפוך אותו אנכית. אתה יכול גם להשתמש בכלי Flip כדי להפוך טקסט אנכית בפוטושופ. לשם כך, בחר בכלי Flip מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי להפוך אותו אנכית.

שיקוף טקסט בפוטושופ

שיקוף טקסט בפוטושופ היא דרך מצוינת להוסיף טוויסט ייחודי לעיצובים שלך. כדי לשקף טקסט ב-Photoshop, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי Move מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי לשקף אותו. אתה יכול גם להשתמש בכלי המראה כדי לשקף טקסט בפוטושופ. כדי לעשות זאת, בחר את כלי המראה מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי לשקף אותו.

שיקוף טקסט אופקית

ניתן גם לשקף טקסט אופקית בפוטושופ. לשם כך, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי ההעברה מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי לשקף אותו אופקית. אתה יכול גם להשתמש בכלי המראה כדי לשקף טקסט אופקית בפוטושופ. כדי לעשות זאת, בחר את כלי המראה מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי לשקף אותו אופקית.

שיקוף טקסט אנכית

ניתן גם לשקף טקסט אנכית בפוטושופ. לשם כך, בחר את שכבת הטקסט בחלונית Layers ולאחר מכן בחר בכלי ההעברה מסרגל הכלים. כשכלי ההעברה נבחר, לחץ וגרור על הטקסט כדי לשקף אותו אנכית. אתה יכול גם להשתמש בכלי המראה כדי לשקף טקסט אנכית בפוטושופ. כדי לעשות זאת, בחר את כלי המראה מסרגל הכלים ולאחר מכן לחץ וגרור על הטקסט כדי לשקף אותו אנכית.

סיכום

התאמת כיוון הטקסט בפוטושופ היא דרך מצוינת להתאים אישית את העיצובים שלך ולבלוט אותם. בין אם אתה יוצר לוגו, פוסטר או אתר אינטרנט, אתה יכול להשתמש בכלי הטקסט של Photoshop כדי לסובב, להעיף ולשקף את הטקסט שלך. במדריך זה, הראינו לך כיצד להתאים את כיוון הטקסט בפוטושופ. למידע נוסף, עיין במדריך זה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן