דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד למיין לפי עמודה באקסל: מדריך מקיף

כיצד למיין לפי עמודה באקסל: מדריך מקיף

כיצד למיין לפי עמודה באקסל: מדריך מקיף

מבוא למיון לפי עמודות באקסל

מיון נתונים ב-Excel הוא דרך מצוינת לארגן ולנתח את הנתונים שלך במהירות. בין אם אתה ממיין לפי עמודה אחת או עמודות מרובות, ממיין לפי צבע או ממיין לפי קריטריונים מותאמים אישית, Excel מקל על מיון הנתונים שלך. במדריך זה, נסקור את היסודות של מיון לפי עמודות ב-Excel ונספק כמה עצות וטריקים מועילים למיון הנתונים שלך.

מיון נתונים באקסל

השלב הראשון למיון לפי עמודות ב-Excel הוא לבחור את הנתונים שברצונך למיין. אתה יכול לבחור עמודה בודדת, עמודות מרובות או טבלה שלמה. לאחר שבחרת את הנתונים, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ולאחר מכן לחץ על כפתור "מיון". בתיבת הדו-שיח "מיון", תוכל לבחור את העמודה לפיה ברצונך למיין. אתה יכול גם לבחור את סדר המיון (עולה או יורד) והאם ברצונך למיין לפי צבע תא, צבע גופן או סמל.

מיון לפי מספר עמודות

אם ברצונך למיין לפי מספר עמודות, תוכל לעשות זאת על ידי בחירה בלחצן "הוסף רמה" בתיבת הדו-שיח "מיון". זה יוסיף רמה נוספת למיון ותאפשר לך לבחור עמודה אחרת למיין לפיה. אתה יכול להוסיף כמה רמות שאתה צריך.

מיון לפי צבע

Excel גם מאפשר לך למיין לפי צבע. כדי לעשות זאת, בחר באפשרות "מיין לפי צבע" בתיבת הדו-שיח "מיין". לאחר מכן תוכל לבחור את הצבע לפיו ברצונך למיין ואת סדר המיון (עולה או יורד).

מיון לפי קריטריונים מותאמים אישית

אם ברצונך למיין לפי קריטריונים מותאמים אישית, תוכל לעשות זאת על ידי בחירה באפשרות "מיון מותאם אישית" בתיבת הדו-שיח "מיון". זה יאפשר לך ליצור סדר מיון מותאם אישית על סמך הקריטריונים שלך.

טיפים וטריקים למיון לפי עמודות באקסל

שמור על עיצוב התא

כאשר אתה ממיין נתונים ב-Excel, חשוב לזכור לשמור על עיצוב התא. כדי לעשות זאת, בחר באפשרות "שמור עיצוב תא" בתיבת הדו-שיח "מיון". זה יבטיח שכל עיצוב שהחלת על התאים שלך יישאר שלם לאחר המיון.

מיין לפי צבע תא

אם ברצונך למיין לפי צבע תא, תוכל לעשות זאת על ידי בחירה באפשרות "מיין לפי צבע" בתיבת הדו-שיח "מיין". לאחר מכן תוכל לבחור את הצבע לפיו ברצונך למיין ואת סדר המיון (עולה או יורד).

מיין לפי צבע גופן

אם ברצונך למיין לפי צבע גופן, תוכל לעשות זאת על ידי בחירה באפשרות "מיין לפי צבע גופן" בתיבת הדו-שיח "מיין". לאחר מכן תוכל לבחור את הצבע לפיו ברצונך למיין ואת סדר המיון (עולה או יורד).

מיין לפי סמל

אם ברצונך למיין לפי סמל, תוכל לעשות זאת על ידי בחירה באפשרות "מיין לפי סמל" בתיבת הדו-שיח "מיין". לאחר מכן תוכל לבחור את הסמל שלפיו תרצה למיין ואת סדר המיון (עלייה או יורד).

סיכום

מיון לפי עמודות ב-Excel הוא דרך מצוינת לארגן ולנתח את הנתונים שלך במהירות. בין אם אתה ממיין לפי עמודה אחת או עמודות מרובות, ממיין לפי צבע או ממיין לפי קריטריונים מותאמים אישית, Excel מקל על מיון הנתונים שלך. במדריך זה, כיסינו את היסודות של מיון לפי עמודות ב-Excel וסיפקנו כמה עצות וטריקים מועילים למיון הנתונים שלך.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה איך לעשות את זה
מיון נתונים בחר נתונים, לחץ על הכרטיסייה "נתונים", לחץ על כפתור "מיין".
מיון לפי מספר עמודות בחר כפתור "הוסף רמה" בתיבת הדו-שיח "מיון".
מיון לפי צבע בחר באפשרות "מיין לפי צבע" בתיבת הדו-שיח "מיין".
מיון לפי קריטריונים מותאמים אישית בחר באפשרות "מיון מותאם אישית" בתיבת הדו-שיח "מיון".
שמירה על עיצוב התא בחר באפשרות "שמור עיצוב תא" בתיבת הדו-שיח "מיון".

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן