דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד לסדר עמודות ב-Word

כיצד לסדר עמודות ב-Word

כיצד לסדר עמודות ב-Word

מה זה עמודות?

עמודות הן דרך לארגן טקסט ותוכן אחר בדף. הם משמשים לפירוק טקסט לנתחים ניתנים לניהול, מה שמקל על הקריאה. ניתן להשתמש בעמודות גם כדי ליצור פריסת עמוד מושכת יותר מבחינה ויזואלית. ל-Microsoft Word יש תכונה המאפשרת ליצור בקלות עמודות ולסדר אותן בעמוד.

כיצד לסדר עמודות ב-Word

שלב 1: צור את העמודות

השלב הראשון בסידור העמודות ב-Word הוא יצירת העמודות. כדי לעשות זאת, עבור ללשונית "פריסה" ולחץ על כפתור "עמודות". פעולה זו תפתח תפריט נפתח עם מספר אפשרויות ליצירת עמודות. בחר את מספר העמודות שברצונך ליצור ואת המרווח ביניהן.

שלב 2: התאם את רוחבי העמודות

לאחר שיצרת את העמודות, תוכל להתאים את הרוחב של כל עמודה. כדי לעשות זאת, לחץ שוב על כפתור "עמודות" ובחר "עמודות נוספות". פעולה זו תפתח תיבת דו-שיח שבה תוכל להתאים את הרוחב של כל עמודה. ניתן גם להתאים את המרווח בין העמודות.

שלב 3: מסדרים את העמודות

לאחר שתתאים את רוחב העמודות, תוכל לסדר אותם בעמוד. לשם כך, לחץ וגרור את העמודות למיקום הרצוי. אתה יכול גם להשתמש בלחצן "סדר" כדי לסדר מחדש במהירות את העמודות.

שלב 4: הוסף תוכן לעמודות

לאחר שסידרתם את העמודות, תוכלו להוסיף להם תוכן. כדי לעשות זאת, פשוט הקלד או הדבק את התוכן בעמודה הרצויה. אתה יכול גם להשתמש בכרטיסייה "הוסף" כדי להוסיף תמונות, טבלאות ותוכן אחר לעמודות.

שלב 5: עצב את העמודות

לאחר שהוספת תוכן לעמודות, תוכל לעצב אותם. כדי לעשות זאת, בחר את העמודות והשתמש בכרטיסייה "פורמט" כדי להתאים את הגופן, הגודל, הצבע ואפשרויות עיצוב אחרות.

שלב 6: שמור את המסמך

לאחר שסיימתם לסדר ולעצב את העמודות, תוכלו לשמור את המסמך. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "קובץ" ובחר "שמור". זה ישמור את המסמך עם העמודות במקום.

סיכום

סידור עמודות ב-Microsoft Word הוא תהליך פשוט. בכמה לחיצות בלבד, תוכל ליצור עמודות, להתאים את הרוחב שלהן, לסדר אותן בעמוד, להוסיף תוכן ולעצב אותן. לאחר שתסיימו, תוכלו לשמור את המסמך כשהעמודות במקום. למידע נוסף על אופן השימוש ב-Microsoft Word, עיין במדריך YouTube שלנו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן