דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן כתובת באתר פרוג
כיצד לתקן כתובת באתר פרוג

כיצד לתקן כתובת באתר פרוג

איתור הכתובת

כדי לאתר את הכתובת באתר Prog, התחבר תחילה לחשבונך. לאחר הכניסה, לחץ על הכרטיסייה "החשבון שלי". זה יפתח דף עם פרטי החשבון שלך. בצד ימין של הדף, תראה תיבה שכותרתה "כתובת". זה המקום שבו אתה יכול למצוא ולערוך את הכתובת שלך.

עריכת הכתובת

לאחר שאיתרת את הכתובת, תוכל להתחיל לערוך אותה. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "ערוך" ליד הכתובת. זה יפתח דף חדש עם פרטי הכתובת. כאן אתה יכול לבצע כל שינוי שאתה צריך לעשות. לאחר שביצעת את השינויים, לחץ על כפתור "שמור" כדי לשמור אותם.

שמירת השינויים

לאחר שביצעתם את השינויים בכתובת, עליכם לשמור אותם. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "שמור" בתחתית העמוד. זה ישמור את השינויים בחשבון שלך. כעת תוכל לסגור את העמוד והשינויים יישמרו.

בודקים את הכתובת

לאחר ששמרת את השינויים, עליך לבדוק את הכתובת כדי לוודא שהיא נכונה. כדי לעשות זאת, חזור לדף "החשבון שלי" והסתכל בתיבת הכתובת. כעת הכתובת אמורה להתעדכן בשינויים שביצעת.

עדכון חשבונות אחרים

אם יש לך חשבונות אחרים המשתמשים באותה כתובת, עליך לעדכן גם אותם. לשם כך, היכנס לכל חשבון ועבור לדף "החשבון שלי". כאן תוכלו לערוך את הכתובת ולשמור את השינויים.

הודעה לאחרים על השינוי

אם שיתפת את הכתובת שלך עם אנשים אחרים, עליך להודיע להם על השינוי. זה יבטיח שיש להם את הכתובת הנכונה ויוכלו לשלוח לך דואר או חבילות למקום הנכון.

שמירה על הכתובת שלך מעודכנת

חשוב לעדכן את כתובתך באתר פרוג. זה יבטיח שההזמנות והחבילות שלך יישלחו למקום הנכון. חשוב גם לעדכן את כתובתך בחשבונות אחרים ולהודיע לאנשים על כל שינוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן