דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן ב-Access שאינך יכול לשמור טופס בגלל שפה
כיצד לתקן ב-Access שאינך יכול לשמור טופס בגלל שפה

כיצד לתקן ב-Access שאינך יכול לשמור טופס בגלל שפה

בדוק את הגדרות השפה

אם אתה מתקשה לשמור טופס ב-Access, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את הגדרות השפה. ייתכן שהגדרות השפה אינן מוגדרות כהלכה, מה שיכול למנוע ממך לשמור את הטופס. כדי לבדוק את הגדרות השפה, פתח את תיבת הדו-שיח 'אפשרויות גישה' על-ידי לחיצה על הכרטיסייה קובץ ולאחר מכן בחירה באפשרויות. בצד שמאל של תיבת הדו-שיח, בחר שפה. בצד ימין, תראה רשימה של שפות. ודא שהשפה שבה אתה משתמש נבחרה.

בדוק את מאפייני הטופס

סיבה אפשרית נוספת לבעיה היא שמאפייני הטופס אינם מוגדרים כהלכה. כדי לבדוק את מאפייני הטופס, פתח את הטופס בתצוגת עיצוב. לאחר מכן, בחר בלחצן מאפייני טופס בקבוצה כלים בכרטיסייה עיצוב. בתיבת הדו-שיח מאפייני טופס, ודא שהמאפיין Language מוגדר לשפה הנכונה. אם לא, בחר את השפה הנכונה מהרשימה הנפתחת.

בדוק את שפת ברירת המחדל

אם הגדרות השפה ומאפייני הטופס מוגדרים כהלכה, השלב הבא הוא לבדוק את שפת ברירת המחדל. כדי לעשות זאת, פתח את תיבת הדו-שיח 'אפשרויות גישה' ובחר במסד נתונים נוכחי. בצד ימין של תיבת הדו-שיח, תראה קטע שכותרתו שפה. ודא שהשפה שבה אתה משתמש נבחרה.

בדוק את ההגדרות האזוריות

אם הגדרות השפה, מאפייני הטופס ושפת ברירת המחדל מוגדרים כהלכה, ייתכן שהבעיה נגרמת על ידי ההגדרות האזוריות. כדי לבדוק את ההגדרות האזוריות, פתח את לוח הבקרה ובחר שעון, שפה ואזור. בצד שמאל של החלון, בחר שנה את תבנית התאריך, השעה או המספר. בצד ימין, תראה קטע שכותרתו פורמט. ודא שהשפה שבה אתה משתמש נבחרה.

בדוק את מיקום המערכת

אם ההגדרות האזוריות מוגדרות כהלכה, השלב הבא הוא לבדוק את מיקום המערכת. כדי לעשות זאת, פתח את לוח הבקרה ובחר מערכת. בצד שמאל של החלון, בחר הגדרות מערכת מתקדמות. בכרטיסייה מתקדם, תראה קטע שכותרתו שפה עבור תוכניות שאינן Unicode. ודא שהשפה שבה אתה משתמש נבחרה.

בדוק את ערכת השפה

אם כל ההגדרות לעיל מוגדרות כהלכה, ייתכן שהבעיה נגרמת מחבילת שפה חסרה או פגומה. כדי לבדוק את ערכת השפה, פתח את לוח הבקרה ובחר שעון, שפה ואזור. בצד שמאל של החלון, בחר התקן או הסר התקנה של שפות תצוגה. בצד ימין, תראה רשימה של חבילות שפה מותקנות. ודא שהשפה שבה אתה משתמש מופיעה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן