דף הבית » הכי מדובר » כיצד לסדר ללא שוליים בקובץ וורד

כיצד לסדר ללא שוליים בקובץ וורד

כיצד לסדר ללא שוליים בקובץ וורד

כיצד לסדר ללא שוליים בקובץ וורד

כאשר אתה יוצר מסמך ב-Microsoft Word, ייתכן שתרצה לסדר אותו כך שלא יהיו שוליים. זה יכול להיות שימושי ממגוון סיבות, כגון כאשר אתה יוצר פוסטר או פלייר. למרבה המזל, קל לסדר ללא שוליים בקובץ Word. הנה מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך לעשות זאת.

שלב 1: פתח את תיבת הדו-שיח הגדרת עמוד

השלב הראשון הוא פתיחת תיבת הדו-שיח הגדרת עמוד. כדי לעשות זאת, עבור ללשונית Layout ברצועת הכלים ולחץ על החץ הקטן בפינה הימנית התחתונה של קבוצת הגדרות עמוד. פעולה זו תפתח את תיבת הדו-שיח הגדרת עמוד.

שלב 2: הגדר את השוליים

לאחר שתיבת הדו-שיח הגדרת עמוד פתוחה, יהיה עליך להגדיר את השוליים. לשם כך, לחץ על הכרטיסייה שוליים. לאחר מכן, בחר באפשרות "ללא שוליים" מהתפריט הנפתח. זה יקבע את השוליים לאפס.

שלב 3: הגדר את המרזב

השלב הבא הוא להגדיר את המרזב. המרזב הוא הרווח בין קצה הדף לטקסט. כדי להגדיר את המרזב, לחץ על הכרטיסייה פריסה. לאחר מכן, בחר באפשרות "ללא מרזב" מהתפריט הנפתח. זה יקבע את המרזב לאפס.

שלב 4: הגדר את גודל הנייר

השלב האחרון הוא להגדיר את גודל הנייר. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה נייר. לאחר מכן, בחר באפשרות "גודל מותאם אישית" מהתפריט הנפתח. זה יאפשר לך להגדיר את גודל הנייר לכל מה שתרצה.

סיכום

קל לארגן שוליים בקובץ Word. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את תיבת הדו-שיח הגדרת עמוד, להגדיר את השוליים לאפס, להגדיר את המרזב לאפס, ולהגדיר את גודל הנייר למה שתרצה. לאחר שעשית זאת, למסמך שלך לא יהיו שוליים. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן