דף הבית » הכי מדובר » כיצד לארגן תוכן עניינים אוטומטי ב-Word

כיצד לארגן תוכן עניינים אוטומטי ב-Word

כיצד לארגן תוכן עניינים אוטומטי ב-Word

כיצד לארגן תוכן עניינים אוטומטי ב-Word

יצירת תוכן עניינים אוטומטי ב-Microsoft Word יכולה להיות דרך מצוינת לארגן את המסמך ולהקל על הניווט. בין אם אתה כותב ספר, עבודת גמר או דוח עסקי, תוכן עניינים מאורגן היטב יכול לעזור לך למצוא במהירות את המידע שאתה צריך. במדריך זה נראה לך כיצד ליצור תוכן עניינים אוטומטי ב-Word. אנו גם נספק כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך להתאים אישית את תוכן העניינים שלך ולגרום לו להיראות מקצועי.

שלב 1: הגדר את המסמך שלך

לפני שתוכל ליצור תוכן עניינים אוטומטי, עליך לוודא שהמסמך שלך מוגדר כהלכה. התחל בהוספת כותרות למסמך שלך. אתה יכול להשתמש בסגנונות הכותרות המובנים ב-Word, או שאתה יכול ליצור משלך. אם אתה משתמש בסגנונות הכותרות המובנים, ודא שאתה משתמש ברמת הכותרת הנכונה עבור כל סעיף. לדוגמה, אם אתה כותב ספר, תוכל להשתמש בכותרת 1 עבור כותרות הפרקים, בכותרת 2 עבור כותרות הסעיפים ובכותרת 3 עבור כותרות המשנה.

שלב 2: הכנס את תוכן העניינים

לאחר הגדרת המסמך, תוכל להוסיף את תוכן העניינים. לשם כך, עבור ללשונית הפניות ולחץ על תוכן העניינים. תראה רשימה של אפשרויות, כולל טבלה אוטומטית 1, טבלה אוטומטית 2 וכן הלאה. בחר את האפשרות המתאימה ביותר למסמך שלך. לדוגמה, אם אתה כותב ספר, תוכל לבחור בטבלה אוטומטית 1. פעולה זו תיצור תוכן עניינים עם שלוש רמות של כותרות.

שלב 3: התאם אישית את תוכן העניינים

לאחר שהוספתם את תוכן העניינים, תוכלו להתאים אותו כך שייראה מקצועי יותר. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על תוכן העניינים ובחר "ערוך שדה". פעולה זו תפתח תיבת דו-שיח שבה תוכל להתאים אישית את תוכן העניינים. בתיבת הדו-שיח תוכלו לשנות את הגופן, גודל הגופן, מספר הרמות ועוד. אתה יכול גם להוסיף כותרת לתוכן העניינים, כגון "תוכן עניינים" או "תוכן".

שלב 4: עדכן את תוכן העניינים

לאחר שתתאים אישית את תוכן העניינים, עליך לעדכן אותו. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על תוכן העניינים ובחר "עדכן שדה". פעולה זו תעדכן את תוכן העניינים כך שישקף את כל השינויים שביצעת במסמך. אם הוספת או הסרת כותרות, תצטרך לעדכן את תוכן העניינים כדי לוודא שהוא מדויק. תוכל גם לעדכן את תוכן העניינים אם שינית את הגופן או גודל הגופן.

שלב 5: סיים את תוכן העניינים

לאחר שעדכנת את תוכן העניינים, אתה מוכן לסיים אותו. לשם כך, לחץ לחיצה ימנית על תוכן העניינים ובחר "נעילת שדה". זה ימנע את שינוי תוכן העניינים בטעות. אתה יכול גם להוסיף מעבר עמוד לפני תוכן העניינים כדי לוודא שהוא מתחיל בדף חדש. זה יקל על מציאתו ויגרום למסמך שלך להיראות מקצועי יותר. יצירת תוכן עניינים אוטומטי ב-Word היא דרך מצוינת לארגן את המסמך ולהקל על הניווט. בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו ליצור תוכן עניינים בעל מראה מקצועי שיעזור לקוראים שלכם למצוא את המידע שהם צריכים במהירות ובקלות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן