דף הבית » הכי מדובר » איך לסדר את האייפון בצורה יפה

איך לסדר את האייפון בצורה יפה

איך לסדר את האייפון בצורה יפה

ארגן את מסך הבית שלך

מסך הבית של האייפון שלך הוא הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה מפעיל את המכשיר, וחשוב לוודא שהוא מאורגן ואסתטי. כדי לעשות זאת, התחל בהסרת אפליקציות שאינך משתמש בהן או שאתה לא צריך. זה יעזור לך לשמור על מסך הבית נקי מבלגן ויקל על מציאת האפליקציות שבהן אתה משתמש. לאחר מכן, תוכל לארגן את האפליקציות שבהן אתה משתמש בתיקיות. זה יעזור לך לשמור על מסך הבית שלך מסודר ויקל על מציאת האפליקציות שאתה צריך. כדי ליצור תיקיה, פשוט גרור אפליקציה אחת לאחרת. לאחר מכן תוכל לתת שם לתיקייה ולהוסיף לה אפליקציות נוספות. לבסוף, אתה יכול להתאים אישית את המראה של מסך הבית שלך על ידי שינוי הטפט. אתה יכול לבחור מתוך מגוון של טפטים מותקנים מראש או להשתמש בתמונות משלך. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי ליצור טפטים מותאמים אישית.

ארגן את האפליקציות שלך

לאחר שארגן את מסך הבית, הגיע הזמן לארגן את האפליקציות במכשיר. התחל על ידי מיון האפליקציות שלך לקטגוריות. זה יקל על מציאת האפליקציות שאתה צריך ולשמור על ארגון המכשיר שלך. אתה יכול גם ליצור תיקיות כדי לארגן עוד יותר את האפליקציות שלך. לאחר מכן, תוכל להתאים אישית את המראה של האפליקציות שלך על ידי שינוי הסמלים שלהן. אתה יכול להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי ליצור אייקונים מותאמים אישית או להשתמש באייקונים מוכנים מראש מ-App Store. זה יעזור לך להתאים אישית את המכשיר שלך ויקל על מציאת האפליקציות שאתה צריך. לבסוף, אתה יכול להשתמש בתכונת החיפוש כדי למצוא במהירות אפליקציות. כל שעליך לעשות הוא להקליד את שם האפליקציה שאתה מחפש והיא תופיע בתוצאות החיפוש. זה יעזור לך למצוא במהירות את האפליקציות שאתה צריך מבלי שתצטרך לגלול דרך מסך הבית או התיקיות שלך.

ארגן את ההתראות שלך

הודעות יכולות להפוך במהירות למכריעות אם לא תשמור אותן מסודרות. כדי לעשות זאת, התחל בכיבוי הודעות עבור אפליקציות שאינך צריך. זה יעזור לך לשמור על ההודעות שלך מסודרות ויקל על מציאת אלו שאתה צריך. לאחר מכן, תוכל להתאים אישית את מראה ההתראות שלך על ידי שינוי הסמלים שלהן. אתה יכול להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי ליצור אייקונים מותאמים אישית או להשתמש באייקונים מוכנים מראש מ-App Store. זה יעזור לך להתאים אישית את המכשיר שלך ויקל על מציאת ההתראות שאתה צריך. לבסוף, אתה יכול להשתמש בתכונה 'נא לא להפריע' כדי לשמור על ארגון ההתראות שלך. תכונה זו תאפשר לך להשתיק התראות מאפליקציות מסוימות או בזמנים מסוימים. זה יעזור לך לשמור על ההודעות שלך מסודרות ויקל על מציאת אלו שאתה צריך.

ארגן את התמונות שלך

ארגון התמונות שלך יכול להיות משימה מרתיעה, אבל חשוב לשמור אותם מסודרים כדי שתוכל למצוא בקלות את אלה שאתה צריך. כדי לעשות זאת, התחל במיון התמונות שלך לאלבומים. זה יעזור לך לשמור על התמונות שלך מסודרות ויקל על מציאת התמונות שאתה צריך. לאחר מכן, תוכל להתאים אישית את המראה של התמונות שלך על ידי הוספת מסננים או עריכתם. אתה יכול להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי ליצור מסננים מותאמים אישית או להשתמש במסננים מוכנים מראש מ-App Store. זה יעזור לך להתאים אישית את התמונות שלך ולגרום להן להיראות מקצועיות יותר. לבסוף, אתה יכול להשתמש בתכונת החיפוש כדי למצוא תמונות במהירות. כל שעליך לעשות הוא להקליד את שם התמונה שאתה מחפש והיא תופיע בתוצאות החיפוש. זה יעזור לך למצוא במהירות את התמונות שאתה צריך מבלי לגלול באלבומים שלך. ארגון האייפון שלך יכול להיות משימה מרתיעה, אבל חשוב לשמור אותו מאורגן כדי שתוכל למצוא בקלות את האפליקציות והתמונות שאתה צריך. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לסדר את האייפון שלך בצורה אסתטית וקל לשימוש. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לסדר את האייפון שלך, בדוק את סרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן