דף הבית » הכי מדובר » כיצד לסדר את מסך הבית באייפון

כיצד לסדר את מסך הבית באייפון

כיצד לסדר את מסך הבית באייפון

ארגון מסך הבית שלך באייפון

מסך הבית באייפון שלך הוא הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה פותח את המכשיר שלך. זה המרכז הראשי של כל האפליקציות שלך, וחשוב לשמור אותו מאורגן כדי שתוכל למצוא במהירות את מה שאתה מחפש. הנה כמה טיפים לארגון מסך הבית שלך באייפון.

צור תיקיות אפליקציות

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על מסודר מסך הבית שלך היא ליצור תיקיות אפליקציות. זה יעזור לך לקבץ אפליקציות דומות יחד, ויקל על מציאת מה שאתה מחפש. כדי ליצור תיקיה, פשוט גרור אפליקציה אחת לאחרת. פעולה זו תיצור תיקיה עם שתי האפליקציות בפנים. לאחר מכן תוכל להוסיף אפליקציות נוספות לתיקיה על ידי גרירתן לתיקיה.

סידור מחדש של אפליקציות

תוכל גם לסדר מחדש את האפליקציות במסך הבית שלך כדי שיהיה קל יותר למצוא אותן. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ והחזק אפליקציה עד שהיא תתחיל להתנועע. לאחר מכן, תוכל לגרור אותו למיקום חדש במסך הבית. אתה יכול גם לגרור אפליקציות לתיקיות או לדפים אחרים במסך הבית.

מחק אפליקציות שאינן בשימוש

אם יש לך אפליקציות במסך הבית שאינך משתמש בהן, מומלץ למחוק אותן. זה יעזור לשמור על מסודר מסך הבית שלך ולפנות מקום במכשיר שלך. כדי למחוק אפליקציה, לחץ והחזק אותה עד שהיא תתחיל להתנועע. לאחר מכן, הקש על "X" שמופיע בפינת האפליקציה.

ארגון מסך הבית שלך באייפון יכול לעזור להקל על השימוש והניווט. על ידי יצירת תיקיות אפליקציות, סידור מחדש של אפליקציות ומחיקת אפליקציות שאינן בשימוש, תוכל לשמור על מסך הבית שלך מסודר ולהקל על מציאת מה שאתה מחפש. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן