דף הבית » הכי מדובר » כיצד לסדר את הסמלים של Macbook

כיצד לסדר את הסמלים של Macbook

כיצד לסדר את הסמלים של Macbook

סידור אייקוני Macbook

האם אתה מחפש דרך לארגן את אייקוני ה-Macbook שלך? זה יכול להיות קשה לעקוב אחר כל היישומים והתיקיות השונות במחשב שלך, אבל עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול לסדר את אייקוני ה-Macbook שלך בצורה הגיונית עבורך ועבור זרימת העבודה שלך.

שלב 1: צור תיקיות

השלב הראשון בארגון אייקוני ה-Macbook שלך הוא יצירת תיקיות. זה יעזור לך לקבץ פריטים קשורים יחד, וכך יהיה קל יותר למצוא את מה שאתה צריך. כדי ליצור תיקיה, פשוט לחץ לחיצה ימנית על שולחן העבודה שלך ובחר "תיקיה חדשה" מהתפריט. תן לתיקייה שלך שם שנראה לך הגיוני ואז גרור ושחרר את הסמלים שברצונך לכלול בתיקייה.

שלב 2: סידור מחדש של סמלים

לאחר שיצרת את התיקיות שלך, תוכל להתחיל לסדר מחדש את סמלי ה-Macbook שלך. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ וגרור את הסמלים למיקום הרצוי. אתה יכול גם להשתמש בתכונה "סדר סמלים" כדי להזיז סמלים במהירות. כדי לגשת לתכונה זו, לחץ לחיצה ימנית על שולחן העבודה שלך ובחר "סדר סמלים" מהתפריט.

שלב 3: השתמש ב-Stacks

ערימות הן דרך מצוינת לארגן את אייקוני ה-Macbook שלך. ערימות הן תיקיות המופיעות כסמל יחיד בשולחן העבודה שלך. כדי ליצור ערימה, לחץ לחיצה ימנית על שולחן העבודה שלך ובחר "ערימה חדשה" מהתפריט. תן לערימה שלך שם ואז גרור ושחרר את הסמלים שברצונך לכלול בערימה.

שלב 4: השתמש בתוויות

תוויות הן דרך מצוינת לזהות במהירות את התוכן של תיקיה או ערימה. כדי להוסיף תווית לתיקיה או לחסימה, לחץ לחיצה ימנית על הסמל ובחר "קבל מידע" מהתפריט. בחלון "קבל מידע", אתה יכול להוסיף תווית לתיקיה או לערימה.

שלב 5: השתמש ב-Dock

ה-Dock הוא דרך מצוינת לגשת במהירות ליישומים והתיקיות הנפוצות ביותר שלך. כדי להוסיף סמל ל-Dock, פשוט גרור ושחרר את הסמל אל ה-Dock. ניתן גם לסדר מחדש את הסמלים ב-Dock על ידי לחיצה וגרירתם למיקום הרצוי.

שלב 6: השתמש ב-Finder

ה-Finder הוא דרך מצוינת למצוא ולפתוח במהירות קבצים ותיקיות. כדי לפתוח את ה-Finder, פשוט לחץ על סמל ה-Finder ב-Dock. לאחר מכן תוכל להשתמש בסרגל החיפוש כדי למצוא במהירות את הקובץ או התיקיה שאתה מחפש. ארגון אייקוני ה-Macbook שלך יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם כמה שלבים פשוטים, תוכל לסדר במהירות ובקלות את הסמלים שלך באופן שהופך את הגיוני לך ולזרימת העבודה שלך. על ידי יצירת תיקיות, סידור מחדש של סמלים, שימוש בערימות, תוויות, ה-Dock וה-Finder, אתה יכול לארגן במהירות ובקלות את סמלי ה-Macbook שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן