דף הבית » הכי מדובר » כיצד להגדיר את השולחן: מדריך שלב אחר שלב

כיצד להגדיר את השולחן: מדריך שלב אחר שלב

כיצד להגדיר את השולחן: מדריך שלב אחר שלב

מבוא

עריכת השולחן היא חלק חשוב מאירוח מסיבת ארוחת ערב או התכנסות. זה נותן את הטון לאירוע ויכול לעשות רושם מתמשך על האורחים שלך. בין אם אתם מארחים ארוחת ערב רשמית או מפגש מזדמן, חשוב לדעת איך לערוך את השולחן כמו שצריך. במדריך זה, נדריך אותך דרך היסודות של עריכת השולחן לכל אירוע.

מה אתה צריך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את הפריטים הדרושים לעריכת השולחן. בהתאם לסוג האירוע שאתה מארח, ייתכן שתצטרך פריטים שונים. להלן רשימה של היסודות:

  • מפת שולחן או פלייסמטים
  • צלחות
  • כַּדוֹרֶת
  • כלים
  • משקפיים
  • מפיות

ייתכן שתרצה לכלול גם פריטים דקורטיביים כגון נרות, פרחים או חלקים מרכזיים.

שלב 1: בחר מפת שולחן או פלייסמטים

השלב הראשון בעריכת השולחן הוא בחירת מפה או פלייסמטים. אם אתם מארחים ארוחת ערב רשמית, מפה היא חובה. לאירוע מזדמן יותר, פלייסמטים הם אופציה מצוינת. בחר צבע או דוגמה המשלימים את שאר העיצוב שלך.

שלב 2: מסדרים את הצלחות

לאחר שבחרתם מפה או פלייסמטים, הגיע הזמן לסדר את הצלחות. מניחים את צלחת האוכל במרכז השולחן. אם אתם מגישים סלט, הניחו את צלחת הסלט מעל צלחת האוכל. אם אתם מגישים מרק, הניחו את קערת המרק משמאל לצלחת האוכל.

שלב 3: הוסף כלים

לאחר מכן, מוסיפים את הכלים. מניחים את הסכין מימין לצלחת האוכל, כשהלהב פונה פנימה. מניחים את המזלג משמאל לצלחת האוכל, כשהשיניים פונות כלפי מעלה. מניחים את הכף מימין לסכין, כשהקערה פונה כלפי מעלה.

שלב 4: הוסף משקפיים ומפיות

לאחר שהצלחות והכלים במקומם, הגיע הזמן להוסיף את הכוסות והמפיות. מניחים את כוס המים בחלק הימני העליון של צלחת האוכל. מניחים את כוס היין בצד שמאל למעלה של צלחת האוכל. מניחים את המפית משמאל למזלג.

שלב 5: הוסף פריטים דקורטיביים

לבסוף, הוסף כל פריט דקורטיבי שתרצה לכלול. נרות, פרחים וחלקים מרכזיים הם כולם אפשרויות נהדרות. מסדרים אותם במרכז השולחן למגע סיום יפהפה.

סיכום

עריכת השולחן היא חלק חשוב מאירוח מסיבת ארוחת ערב או התכנסות. עם המדריך הזה, תוכל לערוך את השולחן לכל אירוע. החל מבחירת מפה או פלייסמטים ועד הוספת פריטים דקורטיביים, תוכלו ליצור סידור שולחן יפהפה שירשים את האורחים שלכם. למידע נוסף על הגדרת טבלה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . כדי לקבל רעיונות יצירתיים להגדרות שולחן, בדוק את YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן