דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן דיסקורד
כיצד לתקן דיסקורד

כיצד לתקן דיסקורד

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

אם אתה מתקשה להתחבר לדיסקורד, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. ודא שהמכשיר שלך מחובר לאינטרנט ושהחיבור שלך יציב. אם אתה משתמש בחיבור Wi-Fi, נסה לעבור לחיבור קווי או להיפך. אתה יכול גם לנסות להפעיל מחדש את הנתב או המודם שלך.

עדכן את דיסקורד

אם חיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה, השלב הבא הוא לוודא שהגרסה העדכנית ביותר של Discord מותקנת אצלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Discord ולחץ על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית התחתונה. משם, לחץ על "חפש עדכונים" ובצע את ההוראות שעל המסך כדי לעדכן את האפליקציה.

נקה את מטמון הדיסקורד

אם עדכון Discord לא פותר את הבעיה, אתה יכול לנסות לנקות את המטמון של האפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Discord ולחץ על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית התחתונה. משם, לחץ על "מראה" ולאחר מכן על "נקה מטמון". פעולה זו תמחק את כל הקבצים הזמניים שעלולים לגרום לבעיות.

התקן מחדש את דיסקורד

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להתקין מחדש את Discord. כדי לעשות זאת, פתח את לוח הבקרה של Windows ולחץ על "הסר התקנה של תוכנית". משם, בחר Discord ולחץ על "הסר התקנה". לאחר השלמת הסרת ההתקנה, תוכל להוריד את הגרסה האחרונה של Discord מהאתר הרשמי ולהתקין אותה.

אלו הם כמה מהפתרונות הנפוצים ביותר לתיקון Discord. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם תמיכת Discord לסיוע נוסף. אתה יכול גם לבדוק את מרכז העזרה של Discord לקבלת טיפים נוספים לפתרון בעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן