דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן את הבעיה בדיסקורד שאינך יכול לשמוע את המיקרופון
כיצד לתקן את הבעיה בדיסקורד שאינך יכול לשמוע את המיקרופון

כיצד לתקן את הבעיה בדיסקורד שאינך יכול לשמוע את המיקרופון

מה זה דיסקורד?

Discord היא פלטפורמת צ'אט קולית וטקסט חינמית שתוכננה במיוחד למשחקים. זה מאפשר לגיימרים לתקשר זה עם זה בזמן אמת תוך כדי משחק. דיסקורד כולל גם צ'אט קולי, המאפשר לגיימרים לדבר זה עם זה תוך כדי משחק. למרבה הצער, לפעמים משתמשים עלולים להיתקל בבעיות עם המיקרופון שלהם לא נשמע על ידי שחקנים אחרים.

פתרון בעיות במיקרופון שלך

בדוק את הגדרות האודיו שלך

השלב הראשון בפתרון בעיות המיקרופון שלך הוא לבדוק את הגדרות השמע במחשב שלך. ודא שהמיקרופון מוגדר כמכשיר ההקלטה המוגדר כברירת מחדל ושעוצמת הקול מוגברת. אתה יכול גם לנסות לכוונן את רגישות המיקרופון בהגדרות השמע.

בדוק את הגדרות הדיסקורד שלך

לאחר מכן, עליך לבדוק את ההגדרות בדיסקורד עצמו. ודא שהמיקרופון הנכון נבחר בהגדרות קול ווידאו. אתה יכול גם לנסות לכוונן את עוצמת הקלט ואת הגדרות דיכוי הרעש.

בדוק את המיקרופון שלך

אם השלבים לעיל אינם פותרים את הבעיה, עליך לבדוק את המיקרופון עצמו. ודא שהמיקרופון מחובר כהלכה ושהכבל אינו פגום. אתה יכול גם לנסות להשתמש במיקרופון אחר כדי לראות אם הבעיה היא בחומרה.

בדוק את חיבור הרשת שלך

אם הבעיה עדיין לא נפתרה, עליך לבדוק את חיבור הרשת שלך. ודא שיש לך חיבור אינטרנט יציב ושחומת האש שלך לא חוסמת את Discord. אתה יכול גם לנסות להשתמש ברשת אחרת כדי לראות אם הבעיה היא בחיבור שלך.

סיכום

אם אתה מתקשה לשמוע את המיקרופון שלך ב-Discord, השלבים שלמעלה אמורים לעזור לך לפתור את הבעיה ולתקן אותה. אם הבעיה נמשכת, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם תמיכת Discord לסיוע נוסף.

משאבים נוספים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן