דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן את המיקרופון של גוגל
כיצד לתקן את המיקרופון של גוגל

כיצד לתקן את המיקרופון של גוגל

בדוק את החומרה שלך

אם אתה נתקל בבעיות עם מיקרופון Google שלך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את החומרה שלך. ודא שהמיקרופון מחובר כהלכה למכשיר שלך ושהגדרות השמע נכונות. אם המיקרופון מחובר למחשב, ייתכן שיהיה עליך לעדכן את תוכנת מנהל ההתקן.

התאם את ההגדרות שלך

אם החומרה פועלת כהלכה, ייתכן שיהיה עליך להתאים את ההגדרות עבור המיקרופון של Google שלך. תוכל לגשת להגדרות על ידי פתיחת אפליקציית Google ולאחר מכן הקשה על סמל המיקרופון. משם, אתה יכול להתאים את הרגישות והגדרות אחרות כדי לוודא שהמיקרופון פועל כהלכה.

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

אם החומרה וההגדרות פועלות כהלכה, ייתכן שתצטרך לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. אם אתה משתמש בחיבור אלחוטי, ודא שהאות חזק ושאין הפרעות. אם אתה משתמש בחיבור קווי, ודא שהכבל מחובר כהלכה ושהחיבור יציב.

נקה את המטמון שלך

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם מיקרופון Google שלך, ייתכן שתצטרך לנקות את המטמון שלך. פעולה זו תסיר את כל הקבצים הזמניים שעלולים לגרום לבעיה. כדי לנקות את המטמון, פתח את אפליקציית Google ולאחר מכן הקש על סמל תפריט שלוש הנקודות. משם, הקש על האפשרות "נקה מטמון".

הפעל מחדש את המכשיר שלך

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא עבד, ייתכן שיהיה עליך להפעיל מחדש את המכשיר. זה יאפס את ההגדרות ועשוי לעזור לתקן בעיות עם המיקרופון. כדי להפעיל מחדש את המכשיר, החזק את לחצן ההפעלה לחוץ למשך מספר שניות ולאחר מכן הקש על האפשרות "הפעל מחדש".

עדכן את התוכנה שלך

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם מיקרופון Google שלך, ייתכן שיהיה עליך לעדכן את התוכנה. זה יבטיח שיש לך את הגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית Google ושכל הבאגים או התקלות תוקנו. כדי לעדכן את התוכנה שלך, פתח את Google app ולאחר מכן הקש על סמל תפריט שלוש הנקודות. משם, הקש על האפשרות "עדכון".

פנה לתמיכה של Google

אם אף אחד מהשלבים שלעיל לא עבד, ייתכן שיהיה עליך לפנות לתמיכה של Google. הם יכולים לספק סיוע נוסף ואולי יוכלו לעזור לך לפתור את הבעיה. אתה יכול ליצור קשר עם התמיכה של Google על ידי ביקור באתר האינטרנט שלהם או על ידי התקשרות למספר שירות הלקוחות שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן