דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן GPS בגלקסי
כיצד לתקן GPS בגלקסי

כיצד לתקן GPS בגלקסי

מבוא

GPS הוא תכונה חשובה של כל סמארטפון, במיוחד עבור ניווט ומעקב אחר מיקום. למרבה הצער, זה לא נדיר שמשתמשים נתקלים בבעיות GPS במכשירי ה-Galaxy שלהם. אם אתה נתקל בבעיות עם ה-GPS של ה-Galaxy שלך, אל תדאג – יש כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט כדי לתקן את זה. במאמר זה, נסביר כיצד לתקן GPS במכשירי גלקסי.

בדוק את הגדרות ה-GPS שלך

הצעד הראשון לתיקון בעיות GPS הוא לבדוק את הגדרות ה-GPS של המכשיר שלך. ודא שה-GPS מופעל ושהמכשיר שלך מוגדר לשימוש במצב דיוק גבוה. בנוסף, עליך לבדוק ששירותי המיקום של המכשיר שלך מופעלים. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "מיקום". ודא ש"השתמש במיקום" מופעל ושה"מצב" מוגדר ל"דיוק גבוה".

עדכן את התוכנה שלך

תוכנה מיושנת עלולה לגרום לבעיות GPS, לכן חשוב לוודא שהמכשיר שלך פועל עם הגרסה העדכנית ביותר של אנדרואיד. כדי לחפש עדכונים, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "עדכון תוכנה". אם קיים עדכון זמין, עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להתקין אותו.

אפס את הגדרות הרשת שלך

אם ה-GPS שלך עדיין לא עובד כמו שצריך, ייתכן שיהיה עליך לאפס את הגדרות הרשת שלך. איפוס הגדרות הרשת יאפס את כל הגדרות ה-Wi-Fi, ה-Bluetooth והנתונים הניידים שלך, אז ודא שיש לך את הסיסמאות לכל רשתות ה-Wi-Fi שהתחברת אליהן. כדי לאפס את הגדרות הרשת שלך, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "ניהול כללי". הקש על "אפס" ולאחר מכן על "אפס הגדרות רשת".

נקה את המטמון של המכשיר שלך

אם אתה עדיין נתקל בבעיות GPS, ייתכן שתצטרך לנקות את המטמון של המכשיר שלך. ניקוי המטמון ימחק את כל הקבצים הזמניים שעלולים לגרום לבעיה. כדי לנקות את המטמון של המכשיר שלך, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "טיפול במכשיר". הקש על "אחסון" ולאחר מכן על "נקה עכשיו".

אפס את המכשיר שלך להגדרות היצרן

אם כל השאר נכשל, ייתכן שתצטרך לאפס את המכשיר שלך להגדרות היצרן. איפוס להגדרות היצרן ימחק את כל הנתונים וההגדרות שלך, אז וודא שיש לך גיבוי של הנתונים שלך לפני שתמשיך. כדי לאפס את המכשיר שלך להגדרות היצרן, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "ניהול כללי". הקש על "איפוס" ולאחר מכן על "איפוס נתוני יצרן".

סיכום

בעיות GPS יכולות להיות מתסכלות, אך בדרך כלל ניתן לתקן אותן בכמה צעדים פשוטים. אם אתה נתקל בבעיות עם ה-GPS של ה-Galaxy שלך, ודא שהגדרות ה-GPS שלך מופעלות, עדכן את התוכנה, אפס את הגדרות הרשת, נקה את המטמון של המכשיר, ובמידת הצורך, אפס את המכשיר שלך להגדרות היצרן. עם קצת פתרון בעיות, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את ה-GPS שלך לעבודה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן