דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן אוכל מלוח מדי
כיצד לתקן אוכל מלוח מדי

כיצד לתקן אוכל מלוח מדי

מה גורם לאוכל מלוח מדי?

אוכל מלוח מדי היא בעיה נפוצה הן לטבחים מנוסים והן לטבחים מתחילים. יותר מדי מלח יכול להרוס מנה, ולהפוך אותה לבלתי טעימה ולא אכילה. מליחות יכולה להיגרם מכמה דברים שונים, כולל:

  • שימוש ביותר מדי מלח במתכון
  • הוספת יותר מדי מרכיב מלוח, כגון רוטב סויה או אנשובי
  • לא לטעום את המנה במהלך הבישול ולהוסיף יותר מדי מלח
  • בעזרת ציר מלוח או מרק

כיצד לתקן אוכל מלוח מדי

ישנן מספר דרכים להפחית את המליחות של המנה, בהתאם לסוג המזון ולמרכיבים המשמשים. הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך לתקן אוכל מלוח מדי:

הוסף עוד מרכיבים

אם הוספתם יותר מדי מלח למנה, אחת הדרכים להפחית את המליחות היא להוסיף עוד מהמרכיבים האחרים. זה ידלל את המליחות ויעזור לאזן את הטעמים. לדוגמה, אם הוספת יותר מדי מלח למרק, אתה יכול להוסיף עוד ירקות או מרק כדי להפחית את המליחות.

הוסף מרכיבים חומציים

הוספת מרכיבים חומציים, כגון מיץ לימון או חומץ, יכולה לעזור להפחית את המליחות של המנה. החומציות תעזור לאזן את המליחות ותהפוך את המנה לטעימה יותר.

טבלת תיקונים לאוכל מלוח מדי

סוג המנה לתקן
מרק מוסיפים עוד ירקות או מרק
מוקפץ מוסיפים עוד ירקות או מרק
רוטב מוסיפים עוד נוזל או ממתיק
קְדֵרָה מוסיפים עוד ירקות או מרק
צָלִי מוסיפים עוד ירקות או מרק
כל מנה הוסף מרכיבים חומציים, כגון מיץ לימון או חומץ

סיכום

אוכל מלוח מדי היא בעיה נפוצה הן לטבחים מנוסים והן לטבחים מתחילים. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להפחית את המליחות של המנה, בהתאם לסוג המזון ולמרכיבים המשמשים. הוספת עוד מרכיבים אחרים, הוספת מרכיבים חומציים או הוספת ממתיק יכולים לעזור להפחית את המליחות ולהפוך את המנה לטעימה יותר. למידע נוסף על איך לתקן אוכל מלוח מדי, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן