דף הבית » הכי חם » כיצד לסדר מספר טלפון באקסל

כיצד לסדר מספר טלפון באקסל

כיצד לסדר מספר טלפון באקסל

מבוא

מספרי טלפון הם חלק חשוב מכל רשימת אנשי קשר, ואקסל הוא כלי נהדר לארגון וניהולם. במאמר זה נראה לכם כיצד לסדר מספר טלפון באקסל, כולל כיצד לעצב את המספר, כיצד להוסיף עמודה לקידומת החיוג ועוד.

עיצוב מספר הטלפון

השלב הראשון בסידור מספר טלפון באקסל הוא עיצוב המספר בצורה נכונה. כדי לעשות זאת, בחר את התא המכיל את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "עיצוב תאים" בלשונית "בית" של הסרט. בלשונית "מספר" בתיבת הדו-שיח "עיצוב תאים", בחר "מיוחד" מהרשימה הנפתחת "קטגוריה" ולאחר מכן בחר "מספר טלפון" מהרשימה הנפתחת "סוג". לחץ על "אישור" כדי להחיל את העיצוב.

הוספת עמודה עבור אזור החיוג

אם ברצונך להוסיף עמודה עבור אזור החיוג, בחר את העמודה המכילה את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "הוסף" בלשונית "בית" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "הוספה", בחר "כל העמודה" מהרשימה הנפתחת "Shift Cells" ולאחר מכן לחץ על "אישור". פעולה זו תוסיף עמודה חדשה משמאל לעמודת מספר הטלפון.

הוספת עמודה עבור קוד המדינה

אם ברצונך להוסיף עמודה עבור קידומת המדינה, בחר את העמודה המכילה את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על הלחצן "הוסף" בלשונית "בית" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "הוספה", בחר "כל העמודה" מהרשימה הנפתחת "Shift Cells" ולאחר מכן לחץ על "אישור". פעולה זו תוסיף עמודה חדשה משמאל לעמודת מספר הטלפון.

הוספת עמודה עבור ההרחבה

אם ברצונך להוסיף עמודה עבור ההרחבה, בחר את העמודה המכילה את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "הוספה" בלשונית "בית" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "הוספה", בחר "כל העמודה" מהרשימה הנפתחת "Shift Cells" ולאחר מכן לחץ על "אישור". פעולה זו תוסיף עמודה חדשה מימין לעמודת מספר הטלפון.

הוספת עמודה עבור סוג הטלפון

אם ברצונך להוסיף עמודה עבור סוג הטלפון, בחר את העמודה המכילה את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "הוסף" בלשונית "בית" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "הוספה", בחר "כל העמודה" מהרשימה הנפתחת "Shift Cells" ולאחר מכן לחץ על "אישור". פעולה זו תוסיף עמודה חדשה מימין לעמודת מספר הטלפון.

הוספת עמודה עבור מספר הטלפון

לאחר שהוספת את העמודות עבור אזור החיוג, קידומת המדינה, השלוחה וסוג הטלפון, תוכל להוסיף עמודה עבור מספר הטלפון. כדי לעשות זאת, בחר את העמודה המכילה את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "הוספה" בלשונית "בית" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "הוספה", בחר "כל העמודה" מהרשימה הנפתחת "Shift Cells" ולאחר מכן לחץ על "אישור". פעולה זו תוסיף עמודה חדשה מימין לעמודת מספר הטלפון.

הוספת נוסחה לשילוב עמודות מספרי הטלפון

לאחר שהוספת את העמודות עבור אזור החיוג, קידומת המדינה, השלוחה וסוג הטלפון, תוכל להוסיף נוסחה לשילוב העמודות למספר טלפון אחד. כדי לעשות זאת, בחר את התא המכיל את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "נוסחאות" בלשונית "נוסחאות" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "נוסחאות", בחר "טקסט" מהרשימה הנפתחת "קטגוריה" ולאחר מכן בחר "לקשר" מהרשימה הנפתחת "פונקציה". בתיבה "טיעונים", הזן את ההפניות לתאים עבור עמודות אזור החיוג, קידומת המדינה, השלוחה וסוג הטלפון. לחץ על "אישור" כדי להחיל את הנוסחה.

שאלות ותשובות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לעצב מספר טלפון באקסל?

ת: הדרך הטובה ביותר לעצב מספר טלפון באקסל היא לבחור את התא המכיל את מספר הטלפון ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "עיצוב תאים" בלשונית "בית" של הסרט. בלשונית "מספר" בתיבת הדו-שיח "עיצוב תאים", בחר "מיוחד" מהרשימה הנפתחת "קטגוריה" ולאחר מכן בחר "מספר טלפון" מהרשימה הנפתחת "סוג". לחץ על "אישור" כדי להחיל את העיצוב.

ש: כיצד אוכל להוסיף עמודה עבור אזור החיוג באקסל?

ת: כדי להוסיף עמודה עבור אזור החיוג, בחר את העמודה המכילה את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "הוסף" בלשונית "בית" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "הוספה", בחר "כל העמודה" מהרשימה הנפתחת "Shift Cells" ולאחר מכן לחץ על "אישור". פעולה זו תוסיף עמודה חדשה משמאל לעמודת מספר הטלפון.

ש: כיצד אוכל להוסיף עמודה עבור קוד המדינה באקסל?

ת: כדי להוסיף עמודה עבור קידומת המדינה, בחר את העמודה המכילה את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על הלחצן "הוסף" בלשונית "בית" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "הוספה", בחר "כל העמודה" מהרשימה הנפתחת "Shift Cells" ולאחר מכן לחץ על "אישור". פעולה זו תוסיף עמודה חדשה משמאל לעמודת מספר הטלפון.

ש: כיצד אוכל להוסיף נוסחה לשילוב עמודות מספרי הטלפון באקסל?

ת: כדי להוסיף נוסחה לשילוב עמודות מספר הטלפון, בחר את התא המכיל את מספר הטלפון ולאחר מכן לחץ על כפתור "נוסחאות" בלשונית "נוסחאות" של הסרט. בתיבת הדו-שיח "נוסחאות", בחר "טקסט" מהרשימה הנפתחת "קטגוריה" ולאחר מכן בחר "לקשר" מהרשימה הנפתחת "פונקציה". בתיבה "טיעונים", הזן את ההפניות לתאים עבור עמודות אזור החיוג, קידומת המדינה, השלוחה וסוג הטלפון. לחץ על "אישור" כדי להחיל את הנוסחה. סידור מספר טלפון ב-Excel הוא תהליך פשוט שיכול לעזור לך לארגן ולנהל את רשימת אנשי הקשר שלך. על ידי עיצוב נכון של המספר, הוספת עמודות עבור אזור החיוג, קידומת המדינה, השלוחה וסוג הטלפון, והוספת נוסחה לשילוב העמודות, תוכל לסדר מספר טלפון בקלות באקסל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן