דף הבית » הכי חם » כיצד לארגן אנשי קשר שמורים בגוגל

כיצד לארגן אנשי קשר שמורים בגוגל

כיצד לארגן אנשי קשר שמורים בגוגל

מה זה אנשי קשר של גוגל?

Google Contacts הוא שירות חינמי המאפשר לך לאחסן ולנהל את אנשי הקשר שלך במקום אחד. זוהי דרך מצוינת לעקוב אחר כל אנשי הקשר שלך, ממשפחה וחברים ועד לשותפים עסקיים ועמיתים. עם אנשי קשר של Google, אתה יכול בקלות להוסיף, לערוך ולמחוק אנשי קשר, כמו גם לארגן אותם בקבוצות. תוכל גם לסנכרן את אנשי הקשר שלך עם שירותי Google אחרים, כגון Gmail ו-Google Calendar.

כיצד להוסיף אנשי קשר לגוגל

הוספת אנשי קשר לגוגל היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את דף אנשי הקשר של גוגל וללחוץ על כפתור "הוסף איש קשר". לאחר מכן תוכל להזין את שם איש הקשר, כתובת האימייל ומידע נוסף. אתה יכול גם להוסיף תמונה של איש הקשר אם תרצה.

כיצד לארגן אנשי קשר בגוגל

ארגון אנשי הקשר שלך בגוגל הוא פשוט. אתה יכול לארגן אותם בקבוצות, כגון משפחה, חברים או עמיתים. תוכל גם ליצור תוויות שיעזרו לך למצוא במהירות אנשי קשר ספציפיים. לדוגמה, אתה יכול ליצור תווית עבור "VIPs" או "Clients".

צור קבוצות

יצירת קבוצות ב-Google Contacts היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על הכרטיסייה "קבוצות" ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "צור קבוצה". לאחר מכן תוכל להזין שם לקבוצה ולהוסיף לה אנשי קשר. אתה יכול גם להוסיף תמונה לקבוצה אם תרצה.

צור תוויות

יצירת תוויות ב-Google Contacts היא גם קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על הכרטיסייה "תוויות" ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "צור תווית". לאחר מכן תוכל להזין שם עבור התווית ולהוסיף לה אנשי קשר. אתה יכול גם להוסיף תמונה לתווית אם תרצה.

סנכרן אנשי קשר עם שירותים אחרים

תוכל גם לסנכרן את אנשי הקשר שלך עם שירותי Google אחרים, כגון Gmail ו-Google Calendar. זה מאפשר לך לגשת בקלות לאנשי הקשר שלך מכל אחד מהשירותים האלה. כדי לסנכרן את אנשי הקשר שלך, פתח את דף אנשי הקשר של Google ולחץ על כפתור "סנכרון". לאחר מכן תוכל לבחור עם אילו שירותים אתה רוצה לסנכרן.

טיפים לארגון אנשי קשר בגוגל

ארגון אנשי הקשר שלך בגוגל יכול להיות קצת מכריע. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

  • צור קבוצות עבור סוגים שונים של אנשי קשר, כגון משפחה, חברים או עמיתים.
  • צור תוויות כדי לעזור לך למצוא במהירות אנשי קשר ספציפיים.
  • הוסף תמונות לאנשי הקשר ולקבוצות שלך כדי להקל על זיהוים.
  • סנכרן את אנשי הקשר שלך עם שירותי Google אחרים, כגון Gmail ו-Google Calendar.
  • בדוק בקביעות את אנשי הקשר שלך ומחק כל אלה שאינם נחוצים עוד.

ארגון אנשי הקשר שלך ב-Google יכול לעזור לך להישאר מאורגן ולעקוב אחר כל אנשי הקשר שלך. בעזרת הטיפים שלמעלה, אתה יכול בקלות להתחיל לארגן את אנשי הקשר שלך בגוגל. למידע נוסף על איך לארגן את אנשי הקשר שלך ב-Google, עיין בסרטון הדרכה זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן