דף הבית » הכי חם » איך לתקן אוכל מלוח – טיפים וטריקים
איך לתקן אוכל מלוח - טיפים וטריקים

איך לתקן אוכל מלוח – טיפים וטריקים

כיצד לתקן אוכל מלוח

זה קורה לטובים שבינינו. אנחנו מוסיפים קצת יותר מדי מלח למנה ופתאום, זה בלתי אכיל. אבל אל דאגה, יש כמה טריקים פשוטים שתוכלו להשתמש בהם כדי לתקן אוכל מלוח ולהפוך אותו לטעים שוב.

1. הוסף חומצה

הוספת מעט חומצה, כגון מיץ לימון או חומץ, יכולה לעזור להפחית את המליחות של המנה. החומציות עוזרת לאזן את המליחות, מה שהופך את המנה לטעימה יותר. רק הקפידו להוסיף כמות קטנה בכל פעם ולטעום תוך כדי, כי יותר מדי חומצה עלולה להרוס מנה.

2. הוסף מתיקות

הוספת מעט מתיקות למנה יכולה לעזור לאזן את המליחות. כמות קטנה של סוכר, דבש או סירופ מייפל יכולה לעשות את העבודה. שוב, רק הקפידו להוסיף כמות קטנה בכל פעם ולטעום תוך כדי, כי יותר מדי מתיקות עלולה להרוס מנה.

3. הוסף עוד מרכיבים

אם המנה שלכם מלוחה מדי, תוכלו לנסות להוסיף עוד מהמרכיבים האחרים כדי לדלל את המליחות. זה מועיל במיוחד אם אתה מכין מרק או תבשיל, מכיוון שאתה יכול פשוט להוסיף עוד מרק או ירקות כדי לאזן את המליחות. רק הקפידו להוסיף כמות קטנה בכל פעם ולטעום תוך כדי, כי יותר מדי מכל מרכיב יכול להרוס מנה.

4. מוסיפים עמילן

הוספת עמילן כמו אורז, תפוחי אדמה או פסטה יכולה לעזור לספוג חלק מהמליחות. זה מועיל במיוחד אם אתה מכין מרק או תבשיל, מכיוון שאתה יכול פשוט להוסיף עוד מהעמילן כדי לאזן את המליחות. רק הקפידו להוסיף כמות קטנה בכל פעם ולטעום תוך כדי, כי יותר מדי עמילן יכול להרוס מנה.

5. הוסף חלבי

הוספת מעט מוצרי חלב, כגון שמנת, יוגורט או גבינה, יכולה לעזור להפחית את המליחות של המנה. השומן בחלב עוזר לאזן את המליחות, מה שהופך את המנה לטעימה יותר. רק הקפידו להוסיף כמות קטנה בכל פעם ולטעום תוך כדי, כי יותר מדי מוצרי חלב עלולים להרוס מנה.

6. מוסיפים עשבי תיבול ותבלינים

הוספת עשבי תיבול ותבלינים יכולה לעזור להפחית את המליחות של המנה. עשבי התיבול והתבלינים יכולים לעזור לאזן את המליחות, מה שהופך את המנה לטעימה יותר. רק הקפידו להוסיף כמות קטנה בכל פעם ולטעום תוך כדי, כי יותר מדי עשב או תבלין יכול להרוס מנה.

בעזרת הטיפים והטריקים הפשוטים האלה, אתה יכול בקלות לתקן אוכל מלוח ולהפוך אותו לטעים שוב. רק זכרו להוסיף כמות קטנה בכל פעם ולטעום תוך כדי, כי יותר מדי מכל מרכיב יכול להרוס מנה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן