דף הבית » טופ 100 » כיצד למיין כונן נשלף לפי הסדר

כיצד למיין כונן נשלף לפי הסדר

כיצד למיין כונן נשלף לפי הסדר

מיון כונן נשלף לפי הסדר

כוננים נשלפים, כגון כוננים קשיחים חיצוניים, כונני הבזק מסוג USB וכרטיסי זיכרון, הם דרך מצוינת לאחסן ולהעביר נתונים. עם זאת, אם לא תיזהר, הכונן הנשלף שלך יכול להפוך במהירות לעמוס ולא מאורגן. כדי להבטיח שהכונן הנשלף שלך תמיד תקין, חשוב למיין אותו באופן קבוע. להלן כמה טיפים למיון כונן נשלף לפי הסדר.

צור תיקיות

הצעד הראשון למיון כונן נשלף הוא יצירת תיקיות. זה יעזור לך לשמור על הנתונים שלך מאורגנים וקל למצוא אותם. התחל ביצירת מספר תיקיות ראשיות, כגון "מסמכים", "תמונות" ו"סרטונים". לאחר מכן, צור תיקיות משנה בתוך כל אחת מהתיקיות הללו כדי לארגן עוד יותר את הנתונים שלך. לדוגמה, אתה יכול ליצור תיקיית "עבודה" בתיקייה "מסמכים" ותיקיית "משפחה" בתיקייה "תמונות".

שמות קבצים ותיקיות

לאחר שיצרת תיקיות, חשוב לתת שם לקבצים והתיקיות שלך בצורה הגיונית. לדוגמה, במקום לתת שם לקובץ "IMG_12345", קרא לו משהו כמו "חופשה משפחתית 2020". זה יקל על מציאת הקובץ מאוחר יותר. זה גם רעיון טוב להשתמש במוסכמות שמות עקביות עבור כל הקבצים והתיקיות שלך. לדוגמה, תוכל להשתמש בתאריך כחלק משם הקובץ עבור כל התמונות שלך.

מחק קבצים מיותרים

בזמן שאתה ממיין את הכונן הנשלף שלך, מומלץ למחוק קבצים מיותרים. זה יעזור לך לפנות מקום ויקל על מציאת הקבצים שאתה צריך. אם אינך בטוח אם קובץ נחוץ או לא, אתה תמיד יכול להעביר אותו לתיקיה "למחיקה" ולחזור אליו מאוחר יותר.

מיון כונן נשלף לפי הסדר יכול להיות משימה שגוזלת זמן, אבל זה שווה את זה בטווח הארוך. על ידי יצירת תיקיות, מתן שמות לקבצים ותיקיות ומחיקת קבצים מיותרים, אתה יכול להבטיח שהכונן הנשלף שלך תמיד מאורגן וקל לשימוש. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן