דף הבית » טופ 100 » כיצד לסדר תמונות באופן ידני בתיקייה במחשב

כיצד לסדר תמונות באופן ידני בתיקייה במחשב

כיצד לסדר תמונות באופן ידני בתיקייה במחשב

יצירת תיקיה חדשה

ארגון התמונות שלך בתיקיות במחשב שלך יכול לעזור לך לעקוב אחריהם ולהקל עליהם למצוא. כדי ליצור תיקיה חדשה, פתח תחילה את הספרייה שבה ברצונך לאחסן את התיקיה. לאחר מכן, לחץ לחיצה ימנית על הספרייה ובחר "תיקיה חדשה" מהתפריט. תיקיה חדשה תופיע בספרייה. לאחר מכן תוכל לשנות את שם התיקיה למשהו תיאורי יותר, כגון "תמונות" או "תמונות משפחה".

העברת תמונות לתיקיה

לאחר שיצרת את התיקיה, תוכל להעביר אליה תמונות. כדי לעשות זאת, פתח את התיקיה שבה התמונות מאוחסנות כעת. לאחר מכן, בחר את התמונות שברצונך להעביר ולחץ עליהן באמצעות לחצן העכבר הימני. בחר "העבר" מהתפריט, ולאחר מכן בחר את התיקיה שאליה ברצונך להעביר אותם. התמונות יועברו לתיקייה החדשה.

שינוי שם התיקיה

אם ברצונך לשנות את שם התיקיה, תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה ימנית על התיקיה ובחירה ב"שנה שם" מהתפריט. הזן את השם החדש עבור התיקיה והקש אנטר. שם התיקיה ישונה.

ארגון תמונות בתיקייה

לאחר שהעברת את התמונות לתיקיה, תוכל לארגן אותן. כדי לעשות זאת, פתח את התיקיה ובחר את התמונות שברצונך לארגן. לאחר מכן, לחץ לחיצה ימנית על התמונות ובחר "ארגן" מהתפריט. לאחר מכן תוכל לבחור כיצד ברצונך לארגן את התמונות, כגון לפי תאריך או לפי סוג.

מיון תמונות

אם תרצו למיין את התמונות, תוכלו לעשות זאת על ידי לחיצה ימנית על התמונות ובחירה ב"מיין" מהתפריט. לאחר מכן תוכל לבחור כיצד ברצונך למיין את התמונות, כגון לפי שם, תאריך או גודל.

מחיקת תמונות

אם ברצונך למחוק תמונות מהתיקיה, תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה ימנית על התמונות ובחירה ב"מחק" מהתפריט. לאחר מכן תוכל לבחור אילו תמונות ברצונך למחוק.

סיכום

סידור תמונות באופן ידני בתיקייה במחשב שלך יכול לעזור לך לעקוב אחריהם ולהקל עליהם למצוא. לשם כך, ניתן ליצור תיקיה חדשה, להעביר תמונות לתיקיה, לשנות את שם התיקיה, לארגן את התמונות, למיין את התמונות ולמחוק את התמונות. עם השלבים האלה, אתה יכול בקלות לסדר תמונות באופן ידני בתיקייה במחשב שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן