דף הבית » טופ 100 » כיצד להתאים את הפרשי הגובה בפוטושופ

כיצד להתאים את הפרשי הגובה בפוטושופ

כיצד להתאים את הפרשי הגובה בפוטושופ

מה זה פוטושופ?

פוטושופ היא תוכנה רבת עוצמה לעריכת תמונות שפותחה על ידי אדובי. הוא משמש צלמים, מעצבים גרפיים ואנשי מקצוע אחרים כדי ליצור ולתפעל תמונות דיגיטליות. לפוטושופ יש מגוון רחב של כלים ותכונות המאפשרים למשתמשים להתאים, לשפר ולתפעל תמונות. אחד השימושים הנפוצים ביותר בפוטושופ הוא להתאים את הפרשי הגובה בין שתי תמונות.

כיצד להתאים את הפרשי הגובה בפוטושופ

התאמת הפרשי הגובה בין שתי תמונות בפוטושופ היא תהליך פשוט יחסית. להלן השלבים שעליך לנקוט כדי לבצע את העבודה:

שלב 1: פתח את התמונות

השלב הראשון הוא לפתוח את שתי התמונות שברצונך להתאים בפוטושופ. כדי לעשות זאת, עבור לתפריט קובץ ובחר פתח. בחר את שתי התמונות שברצונך להתאים ולחץ על פתח.

שלב 2: בחר את התמונה עם הגובה הגבוה יותר

לאחר שהתמונות פתוחות, בחר את התמונה עם הגובה הגבוה יותר. לשם כך, לחץ על התמונה ולאחר מכן לחץ על כלי ההזזה בלוח הכלים.

שלב 3: כוונן את הגובה

לאחר בחירת התמונה עם הגובה הגבוה יותר, תוכל להתאים את הגובה. לשם כך, עבור לתפריט Image ובחר Image Size. בתיבת הדו-שיח גודל תמונה, הזן את הגובה הרצוי לתמונה ולחץ על אישור.

שלב 4: בחר את התמונה עם הגובה התחתון

לאחר התאמת התמונה עם הגובה הגבוה יותר, בחר את התמונה עם הגובה הנמוך יותר. לשם כך, לחץ על התמונה ולאחר מכן לחץ על כלי ההזזה בלוח הכלים.

שלב 5: כוונן את הגובה

לאחר בחירת התמונה עם הגובה התחתון, תוכל להתאים את הגובה. לשם כך, עבור לתפריט Image ובחר Image Size. בתיבת הדו-שיח גודל תמונה, הזן את הגובה הרצוי לתמונה ולחץ על אישור.

שלב 6: שמור את התמונות

לאחר התאמה של התמונות, תוכל לשמור אותן. כדי לעשות זאת, עבור לתפריט קובץ ובחר שמור בשם. הזן שם לתמונות ולחץ על שמור.

השוואה מהירה

שלב תמונה עם גובה גבוה יותר תמונה עם גובה נמוך יותר
בחר לחץ על התמונה ולאחר מכן לחץ על כלי ההזזה בלוח הכלים. לחץ על התמונה ולאחר מכן לחץ על כלי ההזזה בלוח הכלים.
התאם גובה עבור לתפריט תמונה ובחר גודל תמונה. בתיבת הדו-שיח גודל תמונה, הזן את הגובה הרצוי לתמונה ולחץ על אישור. עבור לתפריט תמונה ובחר גודל תמונה. בתיבת הדו-שיח גודל תמונה, הזן את הגובה הרצוי לתמונה ולחץ על אישור.
להציל עבור לתפריט קובץ ובחר שמור בשם. הזן שם לתמונות ולחץ על שמור. עבור לתפריט קובץ ובחר שמור בשם. הזן שם לתמונות ולחץ על שמור.

התאמת הפרשי הגובה בין שתי תמונות בפוטושופ היא תהליך פשוט יחסית. בעזרת הכלים הנכונים וקצת תרגול, תוכלו להתאים בקלות את הפרשי הגובה בין שתי תמונות בפוטושופ. למידע נוסף על איך להתאים את הפרשי הגובה בין שתי תמונות בפוטושופ, עיין במדריך זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן