דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן מנהלי התקן USB | מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן מנהלי התקן USB | מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן מנהלי התקן USB | מדריך שלב אחר שלב

מה הם מנהלי התקן USB?

מנהלי התקנים של USB הם תוכנות המאפשרות למחשב שלך לזהות ולתקשר עם התקני USB. ללא מנהלי התקנים אלה, המחשב שלך לא יוכל לזהות התקני USB, מה שהופך את זה לבלתי אפשרי להעביר נתונים או להשתמש בכל חומרה אחרת הקשורה ל-USB.

בעיות נפוצות של מנהלי התקן USB

מנהלי התקנים מסוג USB יכולים להיות פגומים או מיושנים, מה שמוביל למגוון בעיות. בעיות נפוצות כוללות:

  • התקני USB אינם מזוהים
  • התקני USB אינם פועלים כראוי
  • התקני USB לא מתחברים
  • התקני USB אינם מעבירים נתונים כראוי

כיצד לתקן מנהלי התקן USB

אם אתה נתקל באחת מהבעיות המפורטות למעלה, תצטרך לתקן את מנהלי ההתקן של ה-USB שלך. למרבה המזל, זהו תהליך קל יחסית וניתן לבצע אותו בכמה שלבים פשוטים.

שלב 1: עדכן את מנהלי התקן ה-USB שלך

הצעד הראשון הוא לעדכן את מנהלי ההתקן של ה-USB שלך. זה יבטיח שהם מעודכנים ותואמים למחשב שלך. אתה יכול לעשות זאת באופן ידני על ידי הורדת מנהלי ההתקן העדכניים ביותר מאתר היצרן, או שאתה יכול להשתמש בכלי עדכון מנהלי התקנים כדי להפוך את התהליך לאוטומטי.

שלב 2: הסר והתקן מחדש את מנהלי ההתקן USB

אם עדכון מנהלי ההתקן שלך לא פותר את הבעיה, יהיה עליך להסיר ולהתקין אותם מחדש. זה יאפס את מנהלי ההתקן ולעיתים קרובות יכול לתקן את כל הבעיות שאתה חווה. כדי לעשות זאת, פתח את מנהל ההתקנים, בחר את התקן ה-USB ולחץ על "הסר התקנה". לאחר הסרת מנהלי ההתקן, תוכל להתקין אותם מחדש על ידי הורדת מנהלי ההתקנים העדכניים ביותר מאתר היצרן.

שלב 3: בדוק אם יש בעיות חומרה

אם עדכון והתקנה מחדש של מנהלי ההתקן שלך לא עובדים, ייתכן שיש לך בעיית חומרה. כדי לבדוק זאת, נתק את התקן ה-USB וחבר אותו ליציאה אחרת. אם המכשיר עובד ביציאה החדשה, כנראה שהבעיה היא ביציאה הישנה. אתה יכול גם לנסות להשתמש בכבל USB אחר או בהתקן USB אחר כדי לראות אם הבעיה נמשכת.

שלב 4: בדוק אם יש בעיות תוכנה

אם הבעיה נמשכת, ייתכן שהיא נגרמת מבעיית תוכנה. כדי לבדוק זאת, נסה להשבית תוכנת אבטחה או חומת אש שעשויה לחסום את התקן ה-USB. אתה יכול גם לנסות להשבית את כל הגדרות החיסכון בחשמל USB במנהל ההתקנים. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להתקין מחדש את Windows או לבצע שחזור מערכת.

סיכום

תיקון מנהלי התקן USB יכול להיות תהליך מסובך, אבל זה לא בלתי אפשרי. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את מנהלי ההתקן של ה-USB שלך תוך זמן קצר. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, תוכל לצפות בסרטון הדרכה מועיל כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן