דף הבית » כיצד לתקן מכשיר אלקטרוני » מדריך למתחילים: כיצד לתקן תריס
איך לתקן תריס

מדריך למתחילים: כיצד לתקן תריס

תריס פגום היא בעיה שנגרמת מהעובדה שמנגנון הצמצם במצלמה שלך אינו פועל כהלכה. זה יכול לקרות בגלל אבק, לחות או גורמים אחרים.

תריס פגום הוא משהו שגורם למצלמה לא להתמקד כראוי. הבעיה יכולה להיגרם מהצמצם, מהירות התריס או מיקום העדשה.

התריס של המצלמה הדיגיטלית הוא מכשיר אלקטרוני הנפתח ונסגר כדי לחשוף את התמונה שצולמה. התריס פועל על ידי פתיחה וסגירה כאשר אור זורח עליו, ולאחר מכן נסגר כאשר אין אור. כאשר התריס אינו נפתח או נסגר כראוי, לא ניתן לצלם תמונות.

לחץ על הסרטון למטה כיצד לתקן את זה:

כיצד לתקן תריס תקוע במצלמה דיגיטלית

תריס הוא מנגנון שחוסם את התצוגה של התמונה כאשר המצלמה מופעלת. הבעיה יכולה להיגרם מאבק, מים או גורמים אחרים.

המאמר צריך להיות כתוב בצורה ברורה וקל להבנה, אך לא מסובך מדי. זה גם צריך להיות הגיוני ולהיות אינפורמטיבי מספיק כדי לכסות את כל הבעיות עם מצלמות דיגיטליות, כך שאנשים ישתמשו בו למעשה במקום פשוט לקרוא אותו.

למצלמה דיגיטלית יש מנגנון תריס שנסגר בעת צילום התמונה. ניתן לתקן מנגנון תריס זה באמצעות ההגדרות הידניות של המצלמה. אבל לפעמים, קורה שמנגנון התריס הזה לא עובד כמצופה או תקוע.

הפתרון לבעיה זו הוא שימוש בשירות תיקון מצלמות דיגיטליות שיתקן את מנגנון התריס ויוודא שהוא עובד תקין לאורך זמן. לכן, כל מי שיש לו מצלמה דיגיטלית שבורה צריך לחפש שירותים כאלה ולשכור מישהו שיכול לתקן את זה כמו שצריך. אבל אתה עדיין יכול לנסות, לחץ על הסרטון למטה כיצד לעשות זאת:

כיצד לתקן תריס תקוע במצלמת פילם

תריס תקוע הוא בעיה במנגנון התריס של המצלמה. הבעיה היא שהמנגנון נתקע והוא לא ייפתח כשמנסים לצלם. זה יכול לקרות עם כל סוג של מצלמה – DSLR או הצבע וצילום, ללא מראה או DSLR, פורמט קומפקטי או בינוני וכו’.

הבעיה במצלמות סרטים רבות היא שיש להן תריס שניתן לפתוח רק בלחיצה על הכפתור בגב המצלמה. לא ניתן לפתוח אותו ידנית.

אנשים רבים ניסו לתקן בעיה זו על ידי שימוש בשיטות שונות כגון פתיחת התריס ידנית, או על ידי שימוש בלחצן שחרור צמצם חיצוני במצלמה שלהם.

עם זאת, פתרונות אלו אינם נוחים במיוחד וגוזלים זמן עבור רוב האנשים. הפתרון יהיה הרבה יותר נוח אם הייתה דרך לתקן את זה מבלי לקחת זמן ומאמץ נוספים. להלן סרטון כיצד לעשות זאת:

עלות תיקון תריס מצלמה

עלות תיקון תריס המצלמה היא בעיה שחוזרת על עצמה עבור צלמים. רבים מהם אינם מסוגלים לעמוד בעלויות התיקון ובסופו של דבר פונים לתיקון המצלמות שלהם בעצמם.

להלן המחירים:

ממוצע לאומי 272 $

טווח טיפוסי $139 – $436

Low End – High End $75 – $950

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן