דף הבית » כיצד לתקן מכשיר אלקטרוני » מדריך מלא כיצד לתקן אייפון שנפל למים
איך לתקן אייפון שנפל למים

מדריך מלא כיצד לתקן אייפון שנפל למים

אחת הבעיות הנפוצות איתם מתמודדים משתמשי אייפון היא שהמכשירים שלהם נופלים למים. הבעיה לא חמורה כמו שהיא נשמעת, כי המים לא נכנסים למכשיר ופוגעים בו. אבל זה לא מצב טוב עבור משתמשי אייפון.

אפל קיבלה ביקורת רבה על הדרך שבה הם מטפלים בטלפונים שלהם. למרות שהם לא היחידים, אפל לוקחת על עצמה כמה מהמבקרים בכך שהיא הופכת את המכשירים שלהם לעמידים במים.

זה לא סוד שאייפון נופל למים. זה קורה כל הזמן.

ישנן דרכים רבות שבהן אייפון יכול ליפול למים. אם יש לכם אייפון והוא נופל למים, כדאי שתדעו איך לתקן את זה. מאמר זה יראה לך כיצד לתקן אייפון שנפל למים על ידי ביצוע השלבים הבאים לחץ על הסרטון למטה:

הפיל את האייפון 13 במים

כיצד לתקן אייפון 13 שנפל במים זו בעיה נפוצה מאוד. זה קורה כשהטלפון נופל למים ונפגע. אבל זה לא רק בעיה באייפון 13. גם טלפונים אחרים מאותו מותג סובלים מהבעיה הזו וניתן לתקן אותם בשיטות אלו.

להלן סרטון כיצד לתקן את זה:

הפיל את האייפון 12 במים

כשאפל הוציאה את האייפון 12 ב-2017, זה היה להיט. זו הייתה הפעם הראשונה שדגם אייפון חדש הגיע עם תכונת עמידות למים. אבל זה לא אומר שכל טלפון שנפל למים יהיה בסדר.

נזקי מים באייפון 12 הם בעיה נפוצה. עם זאת, תהליך התיקון אינו פשוט כפי שהוא עשוי להיראות. את נזקי המים ניתן לתקן על ידי הסרת הסוללה ולאחר מכן ניקוי הטלפון באלכוהול.

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

הפיל את האייפון 11 במים

בעוד שהאייפון 11 הוא אחד הסמארטפונים היפים ביותר בשוק, הוא גם מכשיר שביר. זה יכול להינזק על ידי מים, אבק וגורמים סביבתיים אחרים.

כולנו יודעים שמים הם דבר מסוכן. אבל אנחנו לא יכולים פשוט להשאיר את זה ככה. כעת, עלינו לחשוב על תיקון הטלפון למקרה שהוא ירטב. אותו הדבר חל על מכשירים אחרים כמו מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים.

כדי לתקן את האייפון 11, עליך להסיר את הסוללה, ולאחר מכן להשתמש בכלי מיוחד כדי לפתוח את הטלפון ולאחר מכן להחליף אותו בחדש.

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

https://www.youtube.com/watch?v=b8lqcPdljF0

עלות תיקון נזקי מים לאייפון

ישנן סיבות רבות מדוע נזקי מים לאייפון הם בעיה גדולה. אם יש לך אייפון, סביר להניח שתירטב אותו. למרות שזה אולי נראה כמו בעיה קלה, כאשר אתה מרטיב את הטלפון והמסך ניזוק, זה יכול להיות יקר מאוד לתיקון.

כמה עולה לתקן נזקי מים לאייפון? שאלה זו היא אחת השאלות הנשאלות ביותר בשוק. זה נושא נפוץ מאוד, אבל בעיה זו אינה קלה לפתרון.

ניתן לראות שישנן דרכים רבות ושונות לתקן נזקי מים לאייפון. הפתרון הנפוץ ביותר הוא מכירת טלפון חדש, אך ישנם מקרים שבהם אתה צריך לתקן את הטלפון שלך בעצמך. במקרה זה, אתה צריך כמה כלים וידע כדי שתוכל לעשות את זה נכון ולמנוע כל בעיה עם הטלפון שלך.

כל נזק לאייפון ניתן לתיקון על ידי איש מקצוע. עם זאת, אם אתה זול מכדי לשלם עבור איש מקצוע, אתה יכול לעשות זאת בעצמך.

מחיר התיקון של נזקי מים באייפון נע בין 45 ל-599 דולר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן