דף הבית » כיצד לתקן מכשיר אלקטרוני » 12 שלבים על איך לתקן מחשב נייד שלא נדלק
איך לתקן מחשב נייד שלא נדלק

12 שלבים על איך לתקן מחשב נייד שלא נדלק

זה מדריך איך לתקן מחשב נייד שלא נדלק. מדריך זה מכיל שלבים והוראות להפעלה מחדש של המחשב הנייד שלך.

מדריך זה לא נועד להחליף עזרה מקצועית או ייעוץ של מומחה. אם אתה נתקל בבעיות עם המחשב הנייד שלך, אנא פנה לאיש מקצוע לקבלת סיוע.

המחשב הנייד לא נדלק:

שלב 1: הסר את הסוללה ואת כבל החשמל לפני כיבוי המחשב הנייד.

שלב 2: נתק את כל החוטים מהמחשב הנייד מלבד כבל החשמל.

שלב 3: הסר את כל הברגים מהחלק התחתון של המחשב, כולל ברגים הממוקמים מתחת למקלדת ומסביב לכוננים הקשיחים.

שלב 4: הסר בזהירות את כל הברגים האחרים שנמצאים מתחת או סביב רכיבים אחרים, כגון כרטיסי זיכרון, כרטיסי מסך וכו’, כדי לא לפגוע בהם בתהליך הסרתם.

שלב 5: לאחר הסרת כל הברגים, הסר בזהירות את כיסויי הפלסטיק שעלולים לחסום את הגישה לרכיבים שבתוך המחשב שלך.

שלב 6: תוך כדי החזקת לחצן ההפעלה למטה, הסר בעדינות ובזהירות את כל הברגים שמהדקים את הכונן הקשיח למחשב שלך. כדאי לנסות לשמור את כל הברגים במקום אחד מכיוון שזה יקל עליך לעבוד איתם בעת הסרתם מאוחר יותר. הימנע מחתיכות מתכת גדולות ליפול על הרצפה שלך, או אפילו להיזרק מחלון החדר שלך!

שלב 7: לאחר שכל הברגים הוסרו, כעת תוכל להרים את הכונן הקשיח מהמחשב. ייתכן שתצטרך להשתמש בלחץ יד נוסף עליו, מכיוון שהוא מגיע עם כמה אטבי מתכת שהוברגו על הצד של הכונן הקשיח, ותצטרך לשמור אותם במקום כל הזמן.

שלב 8: לאחר שתשתחרר מברגים ואטבי מתכת, כעת תוכל להסיר את הכונן הקשיח הישן מהמחשב שלך. לעולם אל תפעיל לחץ על החלק הזה בעת הסרה או החזרה למחשב שלך מכיוון שהוא יגרום נזק לכונן הקשיח שלך, ואולי יגרום לו להפסיק לעבוד. אתה תמיד יכול להכניס עוד חתיכת כונן קשיח דומה לאחר הכונן הזה, אבל אולי תצטרך לקנות גם כונן קשיח חדש.

שלב 9: קח את המחשב שלך לחנות אלקטרוניקה ורכוש כונן קשיח חדש. נסה להשתמש בו במחשב שלך כאשר הכבלים מחוברים, אך אל תפעיל לחץ על אטבי המתכת בזמן שהם מחוברים למחשב שלך כל הזמן, כי הם יהיו חמים מאוד ועלולים להזיק להם בקלות על ידי דחיפה רבה מדי כנגדם.

שלב 10: קנה מאוורר חדש והנח אותו בפתח האוורור התחתון של המחשב.

שלב 11: התקן את הדיסק הקשיח החדש במחשב שלך. המעטפת יתקפל מעל הישן שלך או שאתה יכול גם ללחוץ אותו על החלק העליון של המעטפת החדשה יותר כדי לוודא שהכל טוב ומיושר כראוי. אם יש צורך, אז אתה יכול להשתמש בקליפסים או ברגים כדי לאבטח אותו באופן קבוע במקומו או אפילו להשתמש בכוסות יניקה במידת הצורך, תלוי באיזה סוג מארז יש לך, אבל היזהר מכבל החשמל כי הם יכולים לגרום לבעיות.

שלב 12: חבר את הדיסק הקשיח החדש שלך ליציאת COM. אם אין לך אחת, תצטרך יציאת COM נוספת כדי לחבר אליה את הדיסק הקשיח החדש.

— ברגע שהדיסק הקשיח החדש שלך יחובר למחשב, תראה חלון קופץ שאומר “ברוכים הבאים ל-Easy CD Creator”. זה גם יגיד שהוא פועל ואם הוא כבר מותקן במחשב שלך. אתה אמור להיות מסוגל לראות את החלון הקטן עם ריבוע צבעוני באמצעו (אלא אם כן אתה ב-Windows XP). אם זה לא קורה, לחץ על “הפעלה” ולאחר מכן לחץ על “התחל”. זה מאפשר לך לבחור ספרייה אחרת שבה היא תתקין. הדרך הקלה ביותר להתקין את התוכנית היא על ידי לחיצה על כפתור “עבור”. לדוגמה, אם אתה רוצה להתקין אותו ב-C:\Easy CD Creator, לחץ על C:\Easy CD Creator ולחץ על אישור. כאשר תלחץ על “עבור”, יופיע חלון שאומר “התקן Easy CD Creator” (או כל שם שבחרתם בשלב 10). לאחר מכן, פשוט בצע את שלבים 10-12 עד שהכל יסתיים ההתקנה. לאחר התקנת Easy CD Creator, אתה יכול להשתמש בתוכנית זו וליצור תקליטורים נהדרים.

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

המחשב הנייד שלי לא נדלק אבל נורית ההפעלה דולקת

מחשב נייד הוא מכשיר חשוב מאוד בחיינו. זוהי מכונה שאנו משתמשים בה מדי יום והיא עלולה להינזק בקלות מתאונות יומיומיות או שימוש לרעה.

בעיות במחשב נייד די נפוצות במקום העבודה. כאשר מחשבים ניידים הופכים חשובים יותר ויותר, חיוני לדעת כיצד לתקן אותם ולוודא שהם לא ייפגעו מתאונות יומיומיות או שימוש לרעה.

אם יש לך מחשב נייד שלא נדלק אבל המתח דולק, אולי אתה תוהה: “איך אני יכול לתקן את זה?” זה יכול להיות בגלל בעיה בלוח האם או בעיה בסוללה.

לחץ על הסרטון למטה כיצד לעשות זאת:

המחשב הנייד לא נדלק או נטען

המחשב הנייד שלא נדלק או נטען זו בעיה שאתם בוודאי מכירים. זה אומר שהסוללה מתה, ולמחשב הנייד שלך אין מספיק כוח לפעול. לפעמים זה קורה בלי סיבה בכלל, אבל לפעמים יש בעיות עם המטען.

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן