דף הבית » כיצד לתקן מכשיר אלקטרוני » שלבים פשוטים כיצד לתקן מסך שחור בטלפון סלולרי
איך לתקן מסך שחור בפלאפון

שלבים פשוטים כיצד לתקן מסך שחור בטלפון סלולרי

בעיית המסך השחור היא בעיה שכיחה מאוד שאנשים רבים מתמודדים איתה. זה נגרם בדרך כלל כתוצאה מהתרסקות התוכנה או שאפליקציה לא פועלת כראוי.

ישנן דרכים רבות לתקן בעיה זו, אך הן ישתנו בהתאם למערכת ההפעלה של הטלפון ולמה שגרם למסך השחור. מאמר זה ילמד אותך כיצד לתקן בעיה זו.

מסך שחור בטלפון הסלולרי שלך עשוי להיות תוצאה של קריסת אפליקציה או תקלה בתוכנה. אם ניסית להפעיל מחדש את הטלפון והוא עדיין לא נדלק, יש כמה שלבים שתוכל לנסות לתקן את הבעיה.

מסך שחור בטלפון סלולרי היא בעיה נפוצה שניתן לפתור על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים.

-בדוק את הסוללה והמטען כדי לוודא שהם מחוברים כהלכה. ודא שהסוללה אינה ריקה ושהיא טעונה. אם הסוללה אינה נטענת, ייתכן שיש לך מטען פגום או כבל פגום.

-הפעל מחדש את המכשיר כדי לראות אם הוא פותר את הבעיה. לפעמים זה יפתור בעיות תוכנה שאולי השפיעו על ביצועי הטלפון שלך.

-אם ההפעלה מחדש לא עובדת, נסה לאפס את המכשיר שלך על ידי לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה למשך 10 שניות ולאחר מכן בחירה ב”כיבוי” מאפשרויות התפריט על מנת שיופעל מחדש.

כיצד לתקן מסך שחור באייפון

המסך השחור באייפון הוא בעיה נפוצה איתה מתמודדים אנשים רבים. ישנן דרכים רבות לתקן זאת, ובמאמר זה, אנו נותנים לך כמה טיפים וטריקים לפתרון הבעיה.

המסך השחור באייפון יכול להיות טרחה. לרוב זה נגרם על ידי באג בתוכנה, וניתן לתקן אותו בעזרת כמה שלבים פשוטים.

1- הפעל מחדש את הטלפון שלך:

שלב 1: לחץ והחזק את לחצן ההפעלה בצד ימין של האייפון שלך למשך כ-10 שניות. זה יכבה את הטלפון שלך.

שלב 2: לאחר 10 שניות, לחץ והחזק שוב את לחצן ההפעלה כדי להפעיל שוב את הטלפון שלך.

שלב 3: תראה לוגו של אפל מופיע על המסך, מה שאומר שהפעלת מחדש את הטלפון שלך בהצלחה. אם אינך רואה את הלוגו הזה, חזור על שלבים אלה עד להופעתו או נסה פתרון אחר למטה.

2- אפס את כל ההגדרות:

שלב 1: עבור אל הגדרות > כללי > איפוס > אפס את כל ההגדרות

שלב 2: כעת הזן את קוד הגישה שלך אם תתבקש, ואז הקש שוב על “אפס את כל ההגדרות” כדי לאשר שברצונך לאפס את כל ההגדרות בחזרה למצבן המקורי. .

שלב 3: המכשיר שלך יופעל מחדש וההגדרות יחזרו למצבן המקורי. אם אתה נתקל בבעיות עם האייפון, האייפד או ה-iPod touch שלך, עליך להשלים מתג חכם או שחזור מ-iTunes.

להלן סרטון למידע נוסף:

כיצד לתקן מסך שחור באנדרואיד

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בטלפונים אנדרואיד היא מסך שחור. זה יכול לקרות מסיבות שונות, אך במאמר זה נתמקד בסיבות הנפוצות ביותר וכיצד לתקן אותן.

אם הטלפון שלך לא מגיב בכלל, ייתכן שזה בגלל סוללה חלשה או בגלל שהוא כבוי זמן רב מדי. חבר את המטען שלך והפעל אותו מחדש. אם זה לא עובד, נסה לכבות את הטלפון ולאחר מכן להפעיל אותו שוב.

אם אתה משתמש במכשיר אנדרואיד עם סוללה נשלפת (כגון Samsung Galaxy S6), הסר את הסוללה מהטלפון והכנס אותה שוב. אם זה לא עובד, ייתכן שתצטרך להחליף את הסוללה או לתקן חומרה אחרת על ידי טכנאי מקצועי.

אם המסך שלך שחור אבל אתה יכול לראות מה קורה סביבו (לדוגמה אם יש טקסט או תמונות), אולי כדאי לנסות להפעיל מחדש את הטלפון על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה למשך 10 שניות עד שהוא יופעל מחדש, אלא אם כן יש למסך בְּעָיָה. אם אין מסך בכלל, ייתכן שזו בעיה בחומרה של הטלפון.

אם זה לא עובד, תצטרך לבצע איפוס להגדרות היצרן בטלפון שלך. פעולה זו תמחק את כל הנתונים מהמכשיר שלך, אז הקפד לגבות קבצים חשובים לפני שתעשה זאת.

להלן סרטון למידע נוסף:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן