דף הבית » כיצד לתקן מכשיר אלקטרוני » מדריך אולטימטיבי: כיצד לתקן דלת תנור
מדריך אולטימטיבי: כיצד לתקן דלת תנור

מדריך אולטימטיבי: כיצד לתקן דלת תנור

דלת תנור היא חלק חשוב מאוד במטבח. זה צריך להיות מתוחזק היטב ונקי כדי למנוע סכנת שריפה. וכדי לשמור על מזון בטוח. ניתן לייצר דלתות תנור מחומרים שונים, לרבות קרמיקה, נירוסטה ומתכות נוספות. צריך להיות אפשרי לנקות את התנורים מבלי להוציאם מביתם ובכך לסכן שריפה או תאונת ילדים. אלמנטים לדלת תנור קרמי תנורים קרמיים ידועים באורך החיים הארוך שלהם כמו גם בדרישות התחזוקה הנמוכות שלהם. לסוג הנפוץ ביותר של דלת תנור קרמיקה יש ציפוי חיצוני המונע ממנה להזיע ועוזר לשמור על טמפרטורת הפנים בהתאמה לטמפרטורת החדר. דלתות תנור קרמיקה מגיעות גם עם ציר מעוצב במיוחד שתוכנן במיוחד כך שיתאים בצורה מושלמת למטבח שלך, כדי לוודא שהוא לא יגרום לבעיות בעת הבישול. אבל במקרה שזה ייפגע, אתה יכול לראות את המדריך הווידאו למטה כיצד לעשות זאת:

איך מתקנים דלת תנור שלא תיסגר כמו שצריך?

תיקון דלת תנור שלא נסגרת כמו שצריך היא בעיה נפוצה. ישנן דרכים שונות שבהן תוכלו לתקן דלת תנור שלא נסגרת כמו שצריך וכיצד תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

בדוק את נעילת התנור – ראשית, פתח אותו. ודא שדלת התנור שלך לא נעולה. אם אתה לא יכול להזיז אותו או אם הוא לא ננעל או נפתח כראוי, זה יכול להיות בגלל שיש אקדחים במנגנון הבריח. השתמש במטלית לחה או בספוג כדי לנקות כמה שיותר זבל מתוך חריץ הבריח בתנור ובדלת.

חסימות במסגרת הדלת- השתמש במטלית לחה או בספוג קרצוף כדי לנקות את קצה דלת התנור ואת המשקוף. במיוחד, חפש כל לכלוך שכבות או חפץ שנפל גדול יותר שעלול למנוע את סגירת דלת התנור שלך.

אטם לא תקין – חפשו סימני נזק, כמו שינוי בצורתו, בגודלו או ביכולתו של האטם לבצע את עבודתו. במיוחד אם הוא נקרע או כפוף, זו בעיה. לפני שהדלת שלך תעבוד שוב כמו שצריך, ייתכן שתצטרך להחליף אטם שבור או בלוי.

זוהמה או חלודה על הצירים – בעיה נוספת יכולה לנבוע ישירות מהצירים. אם צירי התנור שלך מלוכלכים מאוד או, אפילו גרוע מכך, התחילו להחליד, תהיה לך בעיה. כאשר דלת התנור נפתחת ונסגרת, היא עלולה לחרוק או להישרט. השתמש בצמר פלדה כדי לנקות את צירי התנור שלך כמיטב יכולתך. אם אתה צריך, הרם את הדלת מהצירים כדי שתוכל לנקות את הלכלוך או החלודה טוב יותר. אם הצירים שלך מחלידים עד הסוף, אולי כדאי להחליף אותם במקום.

האם ניתן לתקן ציר של דלת תנור?

הציר בדלת התנור הוא בעיה נפוצה מאוד. מדובר במנגנון מורכב שקשה לתקן, במיוחד אם אינכם מומחים בתיקון צירים.

להלן סרטון הדרכה כיצד לתקן את ציר דלת התנור:

איזה סוג דבק אפשר להשתמש על דלת תנור?

דלת תנור היא מרכיב מרכזי בכל מטבח. זה מה ששומר על האוכל בתנור בטמפרטורה הנכונה ומונע ממנו להתבשל בצורה לא אחידה. כשאנחנו צריכים לתקן דלת תנור, לא מספיק להשתמש רק בדבק או בסרט. נצטרך דבק מיוחד שיידבק למשטח הדלת וימנע ממנה לזוז. Selleys Seal Fix הוא דבק חדשני שניתן להשתמש בו לתיקון דלת תנור תוך דקות מבלי לפגוע במשטח שלה או להשאיר אחריו שאריות כלשהן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן