דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן תהליך מערכת שאינו מגיב בטאבלט Samsung T800
כיצד לתקן תהליך מערכת שאינו מגיב בטאבלט Samsung T800

כיצד לתקן תהליך מערכת שאינו מגיב בטאבלט Samsung T800

הפעל מחדש את ההתקן

אם טאבלט Samsung T800 שלך נתקל בבעיה של תהליך מערכת שאינו מגיב, השלב הראשון הוא להפעיל מחדש את המכשיר. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך 10 שניות עד שהמכשיר יכבה. לאחר מכן, לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל אותו מחדש.

נקה את המטמון

אם הפעלה מחדש של המכשיר לא תפתור את הבעיה, השלב הבא הוא לנקות את המטמון. כדי לעשות זאת, עבור לתפריט ההגדרות ובחר באפשרות "אחסון". לאחר מכן, בחר "נתונים במטמון" ולחץ על "אישור" כדי לנקות את המטמון. לאחר ביצוע פעולה זו, הפעל מחדש את המכשיר.

עדכן את התוכנה

אם הבעיה נמשכת, השלב הבא הוא עדכון התוכנה. כדי לעשות זאת, עבור לתפריט ההגדרות ובחר באפשרות "עדכון תוכנה". לאחר מכן, בחר "בדוק עדכונים" ובצע את ההוראות שעל המסך כדי לעדכן את התוכנה.

איפוס להגדרות היצרן

אם הבעיה עדיין נמשכת לאחר עדכון התוכנה, השלב האחרון הוא לבצע איפוס להגדרות היצרן. כדי לעשות זאת, עבור לתפריט ההגדרות ובחר באפשרות "גיבוי ואיפוס". לאחר מכן, בחר "איפוס נתוני יצרן" ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי לאפס את המכשיר.

על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את הבעיה של תהליך המערכת שאינו מגיב בטאבלט Samsung T800 שלך. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן