דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן GPS במכשיר נייד
כיצד לתקן GPS במכשיר נייד

כיצד לתקן GPS במכשיר נייד

בדוק את הגדרות ה-GPS שלך

השלב הראשון בתיקון GPS במכשיר נייד הוא לבדוק את הגדרות ה-GPS שלך. לרוב המכשירים הניידים יש תפריט הגדרות GPS בהגדרות המכשיר. בדוק שה-GPS מופעל ושנבחרו ההגדרות הנכונות. אם ההגדרות אינן נכונות, ייתכן שיהיה עליך להתאים אותן כדי שה-GPS יפעל כראוי.

עדכן את תוכנת המכשיר שלך

אם ה-GPS עדיין אינו פועל כהלכה, עליך לבדוק אם ישנם עדכונים זמינים עבור תוכנת המכשיר שלך. עדכוני תוכנה כוללים לעתים קרובות תיקוני באגים ושיפורי ביצועים שיכולים לסייע בתיקון בעיות GPS. לבדיקת עדכונים, היכנסו לתפריט ההגדרות של המכשיר וחפשו את האפשרות לבדוק עדכונים.

הפעל מחדש את המכשיר שלך

אם ה-GPS עדיין לא פועל כהלכה, עליך לנסות להפעיל מחדש את המכשיר. זה יכול לעזור לאפס את המכשיר ולתקן בעיות תוכנה שעלולות לגרום ל-GPS לתפקד. כדי להפעיל מחדש את המכשיר, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד שהמכשיר יכבה, ולאחר מכן הפעל אותו שוב.

בדוק את שירותי המיקום שלך

סיבה אפשרית נוספת לבעיות GPS היא אם שירותי המיקום של המכשיר שלך אינם מופעלים. שירותי מיקום מאפשרים למכשיר שלך להשתמש ב-GPS כדי לקבוע את מיקומך. כדי לבדוק את שירותי המיקום שלך, עבור לתפריט ההגדרות של המכשיר וחפש את האפשרות להפעיל שירותי מיקום.

החלף את אנטנת ה-GPS

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא פתר את בעיית ה-GPS, ייתכן שיהיה עליך להחליף את אנטנת ה-GPS. אנטנת ה-GPS היא הרכיב שמקבל את האות מהלוויינים, כך שאם היא אינה פועלת כראוי, ה-GPS לא יעבוד. כדי להחליף את אנטנת ה-GPS, יהיה עליך לקחת את המכשיר לחנות תיקונים או לפנות ליצרן המכשיר לקבלת הוראות.

בדוק אם יש הפרעות

אם ה-GPS עדיין לא פועל כראוי, עליך לבדוק אם יש מקורות הפרעות שיכולים לחסום את האות. מקורות ההפרעה יכולים לכלול בניינים גבוהים, עצים או עצמים אחרים החוסמים את האות מהלוויינים. אם אתה מוצא מקורות הפרעה, ייתכן שיהיה עליך לעבור למקום אחר כדי לקבל אות טוב יותר.

צור קשר עם הספק שלך

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא עבד, עליך לפנות לספק הסלולרי שלך. ייתכן שהספק שלך יוכל לספק סיוע נוסף או שיוכל לספק מכשיר חלופי אם לא ניתן לתקן את בעיית ה-GPS.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן