דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן שרשרת אופניים – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן שרשרת אופניים - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן שרשרת אופניים – מדריך שלב אחר שלב

מבוא

שרשרת אופניים היא חלק חשוב באופניים. הוא אחראי על העברת הכוח מהדוושות לגלגל האחורי. שרשרת שבורה יכולה לגרום להרבה בעיות, כמו קושי בדיווש או אפילו אובדן כוח מוחלט. למרבה המזל, קל יחסית לתקן שרשרת אופניים. במאמר זה נעבור על השלבים לתיקון שרשרת אופניים.

כלים דרושים

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את הכלים הדרושים. הכלים שתצטרכו הם:

  • כלי שרשרת אופניים
  • חוליית שרשרת אופניים
  • סיכה לשרשרת אופניים

שלבים לתיקון שרשרת אופניים

1. הסר את השרשרת

השלב הראשון הוא להסיר את השרשרת מהאופניים. לשם כך, תצטרך להשתמש בכלי שרשרת האופניים. הנח את הכלי מעל החוליה של השרשרת שברצונך להסיר. סובב את הכלי עם כיוון השעון עד שהקישור משתחרר. לאחר שחרור החוליה, ניתן להסיר את השרשרת מהאופניים.

2. התקן את קישור השרשרת החדש

לאחר הסרת השרשרת, תוכל להתקין את חוליית השרשרת החדשה. לשם כך, תצטרך להשתמש בכלי שרשרת האופניים. הנח את הקישור לתוך הכלי וסובב את הכלי בכיוון השעון עד שהקישור מאובטח. ברגע שהקישור מאובטח, אתה יכול להסיר את הכלי והקישור החדש מותקן.

3. התקן מחדש את השרשרת

לאחר התקנת החוליה החדשה, תוכל להתקין מחדש את השרשרת על האופניים. לשם כך, תצטרך ליישר את החוליות של השרשרת עם ההילוכים באופניים. לאחר שהחוליות מיושרות, אתה יכול לדחוף את השרשרת על גלגלי השיניים.

4. שימון את השרשרת

לאחר התקנת השרשרת מחדש, תצטרך לשמן אותה. לשם כך, תצטרך להשתמש בסיכה של שרשרת אופניים. מרחו את הסיכה על חוליות השרשרת ועבדו אותה לתוך השרשרת. זה יעזור לשמור על הפעלת השרשרת בצורה חלקה ולהפחית את הסיכוי להישבר שוב.

5. בדוק את השרשרת

ברגע שהשרשרת משומנת, אתה יכול לבדוק אותה. לשם כך תצטרכו לדווש על האופניים ולראות אם השרשרת פועלת כהלכה. אם השרשרת פועלת כהלכה, אז התיקון הושלם.

סיכום

תיקון שרשרת אופניים הוא משימה קלה וישירה. עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות תוכלו לתקן שרשרת אופניים בקלות. אם תבצע את השלבים המתוארים במאמר זה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את שרשרת האופניים שלך תוך זמן קצר. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, תוכל לצפות בסרטון זה: כיצד לתקן שרשרת אופניים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן