דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן חלון שלא נסגר

כיצד לתקן חלון שלא נסגר

כיצד לתקן חלון שלא נסגר

זיהוי הבעיה

כאשר חלון לא נסגר, זו יכולה להיות בעיה מתסכלת להתמודד איתה. לפני שתוכל לתקן את החלון, עליך לזהות את הגורם לבעיה. ישנן מספר סיבות נפוצות לחלונות שלא נסגרים, כולל:

  • מסגרת חלון שבורה או כפופה
  • אבנט חלון לא מיושר
  • משטח מזג אוויר פגום
  • הדבקת אבנט חלון

על מנת לקבוע מי מאלה גורם לחלון שלך לא להיסגר, תצטרך לבדוק את החלון. התחל בהסתכלות על מסגרת החלון. אם המסגרת כפופה או שבורה, יהיה צורך להחליף אותה. אם המסגרת במצב טוב, עברו לבדיקת אבנט החלון. אם האבנט לא מיושר, תצטרך להתאים אותו. אם האבנט נדבק, תצטרך לשמן אותו. לבסוף, בדוק את רצועת מזג האוויר. אם הוא פגום, תצטרך להחליף אותו.

איסוף הכלים שאתה צריך

לאחר שזיהית את הגורם לבעיה, תוכל להתחיל לאסוף את הכלים הדרושים לתיקון החלון. בהתאם לגורם לבעיה, ייתכן שתזדקק לכמה כלים בסיסיים, כגון מברג, פטיש ופלס. אם אתה צריך להחליף את מסגרת החלון או רצועת מזג האוויר, תזדקק לכלים נוספים, כגון מסור, מקדחה וסרגל חטטנות.

תיקון החלון

כעת לאחר שזיהית את הגורם לבעיה ואספת את הכלים הדרושים לך, אתה יכול להתחיל לתקן את החלון. אם מסגרת החלון כפופה או שבורה, תצטרך להסיר את המסגרת הישנה ולהתקין חדשה. אם אבנט החלון לא מיושר, תצטרך להתאים אותו. אם האבנט נדבק, תצטרך לשמן אותו. לבסוף, אם רצועת מזג האוויר פגומה, תצטרך להחליף אותה.

החלפת מסגרת החלון

אם מסגרת החלון כפופה או שבורה, תצטרך להסיר את המסגרת הישנה ולהתקין חדשה. התחל בהסרת אבנט החלון ולאחר מכן שחרור המסגרת מהקיר. לאחר הסרת המסגרת יש למדוד את הפתח ולרכוש מסגרת חדשה באותו גודל. התקן את המסגרת החדשה על ידי הברגה לקיר ולאחר מכן התקנה מחדש של אבנט החלון.

התאמת אבנט החלון

אם אבנט החלון לא מיושר, תצטרך להתאים אותו. התחל על ידי שחרור הברגים המחזיקים את האבנט במקומו. לאחר מכן, השתמש בפלס כדי לוודא שהאבנט ישר. אם זה לא, התאם אותו עד שזה יהיה. לאחר שהאבנט ישר, הדק את הברגים כדי להחזיק אותו במקומו.

שימון אבנט החלון

אם אבנט החלון נדבק, תצטרך לשמן אותו. התחל בהסרת האבנט ממסגרת החלון. לאחר מכן, מרחו חומר סיכה, כגון WD-40, על הרצועות ועל האבנט. התקן מחדש את האבנט ופתח וסגור אותו מספר פעמים כדי לוודא שהוא פועל כהלכה.

החלפת ה-Weatherstripping

אם רצועת מזג האוויר פגומה, תצטרך להחליף אותה. התחל בהסרת רצועת מזג האוויר הישנה ולאחר מכן מדידת הפתח. קנה רצועת מזג אוויר חדשה באותו גודל והתקן אותה על ידי לחיצה לתוך הפתח.

השוואה מהירה

בְּעָיָה פִּתָרוֹן כלים דרושים
מסגרת חלון שבורה או כפופה החלף מסגרת מברג, מסור, מקדחה, חטטנות
אבנט חלון לא מיושר התאם אבנט מברג, פטיש, רמה
הדבקת אבנט חלון לשמן אבנט WD-40
משטח מזג אוויר פגום החלף את רצועת מזג האוויר מברג

תיקון חלון שלא ייסגר יכול להיות בעיה מתסכלת להתמודד איתה. עם זאת, עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות, אתה יכול לעשות את העבודה. התחל בזיהוי הגורם לבעיה ולאחר מכן איסוף הכלים הדרושים לך. ברגע שיש לך את הכלים, אתה יכול להתחיל לתקן את החלון. אם מסגרת החלון כפופה או שבורה, תצטרך להחליף אותה. אם אבנט החלון לא מיושר, תצטרך להתאים אותו. אם האבנט נדבק, תצטרך לשמן אותו. לבסוף, אם רצועת מזג האוויר פגומה, תצטרך להחליף אותה. עם השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול להחזיר את החלון שלך לעבוד כמו שצריך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן