דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן מסגרת תמונה – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן מסגרת תמונה - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן מסגרת תמונה – מדריך שלב אחר שלב

מבוא

מסגרות לתמונות הן דרך מצוינת להציג את התמונות האהובות עליך, יצירות האמנות ומזכרות אחרות. למרבה הצער, מסגרות עלולות להינזק עם הזמן. בין אם מדובר על שמשת זכוכית שבורה, מסגרת מעוותת או גב רופף, חשוב לדעת כיצד לתקן מסגרת תמונה. עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות, אתה יכול להחזיר את המסגרת שלך ליושנה.

מה אתה צריך

לפני שמתחילים, חשוב לאסוף את הכלים הנכונים לעבודה. בהתאם לסוג הנזק, ייתכן שתזדקק לפריטים הבאים:

  • מברג
  • פטיש
  • מסמרים
  • דֶבֶק
  • זכוכית חלופית
  • גיבוי חלופי

מדריך שלב אחר שלב

1. תיקון חלונית זכוכית שבורה

אם חלונית הזכוכית במסגרת שלך שבורה, תצטרך להחליף אותה. התחל בהסרת הזכוכית הישנה והגב מהמסגרת. השתמש במברג כדי לשחרר את הברגים ומשוך בעדינות את הזכוכית החוצה. לאחר מכן, מדדו את המסגרת כדי לקבוע את גודל הזכוכית החלופית. אתה יכול לקנות זכוכית חלופית ברוב חנויות לחומרי בניין. הנח את הזכוכית החדשה במסגרת ואבטח אותה באמצעות ברגים.

2. תיקון מסגרת מעוותת

אם המסגרת מעוותת, תצטרך ליישר אותה. התחל בהסרת הזכוכית והגב מהמסגרת. הנח את המסגרת על משטח שטוח והשתמש בפטיש ובמסמרים כדי לאבטח אותה. אם המסגרת עדיין מעוותת, אתה יכול להשתמש באקדח דבק חם כדי ליישר אותה. מרחו את הדבק על החלק האחורי של המסגרת והצמידו אותה שטוחה. הניחו לדבק להתייבש לפני החלפת הזכוכית והגב.

3. החלפת גב רופף

אם הגיבוי של המסגרת שלך רופף, תצטרך להחליף אותו. התחל על ידי הסרת הגיבוי הישן מהמסגרת. מדוד את המסגרת כדי לקבוע את גודל הגיבוי החלופי. אתה יכול לקנות גיבוי חלופי ברוב חנויות היצירה. הנח את הגיבוי החדש במסגרת ואבטח אותו באמצעות ברגים. החלף את הזכוכית והמסגרת שלך מוכנה לתצוגה.

סיכום

עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות, אתה יכול בקלות לתקן מסגרת תמונה. בין אם מדובר בחלונית זכוכית שבורה, מסגרת מעוותת או גב רופף, אתה יכול להחזיר את המסגרת שלך ליושנה. למידע נוסף, עיין בדף ויקיפדיה על מסגרות תמונה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן