דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לתקן שגיאות הקלדה באייפון
כיצד לתקן שגיאות הקלדה באייפון

כיצד לתקן שגיאות הקלדה באייפון

תיקון שגיאות הקלדה בהודעות טקסט

אם ביצעת שגיאת הקלדה בהודעת טקסט באייפון שלך, תוכל לתקן אותה במהירות מבלי שתצטרך למחוק את כל ההודעה. כדי לתקן שגיאת הקלדה בהודעת טקסט, פשוט הקש והחזק את ההודעה שברצונך לערוך. יופיע תפריט עם האפשרות "העתק" או "עוד…" הקש על "עוד…" ולאחר מכן הקש על החץ מימין להודעה. תראה אפשרות "לערוך" את ההודעה. הקש על "ערוך" ותוכל לבצע שינויים בטקסט. לאחר שתבצע את התיקונים, הקש על "סיום" בפינה השמאלית העליונה וההודעה תעודכן.

תיקון שגיאות הקלדה באימיילים

אם ביצעת שגיאת הקלדה באימייל באייפון שלך, תוכל לתקן אותה במהירות מבלי שתצטרך למחוק את כל האימייל. כדי לתקן שגיאת הקלדה בדוא"ל, פשוט הקש והחזק את ההודעה שברצונך לערוך. יופיע תפריט עם האפשרות "העתק" או "עוד…" הקש על "עוד…" ולאחר מכן הקש על החץ מימין להודעה. תראה אפשרות "לערוך" את ההודעה. הקש על "ערוך" ותוכל לבצע שינויים בטקסט. לאחר שתבצע את התיקונים, הקש על "סיום" בפינה השמאלית העליונה וההודעה תעודכן.

תיקון שגיאות הקלדה באפליקציות אחרות

אם ביצעת שגיאת הקלדה באפליקציה באייפון שלך, תוכל לתקן אותה במהירות מבלי שתצטרך למחוק את כל ההודעה. כדי לתקן שגיאת הקלדה באפליקציה, פשוט הקש והחזק את ההודעה שברצונך לערוך. יופיע תפריט עם האפשרות "העתק" או "עוד…" הקש על "עוד…" ולאחר מכן הקש על החץ מימין להודעה. בהתאם לאפליקציה, ייתכן שתהיה לך אפשרות "לערוך" את ההודעה. הקש על "ערוך" ותוכל לבצע שינויים בטקסט. לאחר שתבצע את התיקונים, הקש על "סיום" בפינה השמאלית העליונה וההודעה תעודכן.

שימוש בתיקון אוטומטי לתיקון שגיאות הקלדה

אם אתה מקליד הודעה באייפון שלך ואתה עושה שגיאת הקלדה, אתה יכול להשתמש בתכונת התיקון האוטומטי המובנית כדי לתקן במהירות את שגיאת ההקלדה. כאשר תבצע שגיאת הקלדה, תכונת התיקון האוטומטי תציע תיקון. כדי לקבל את התיקון, פשוט הקש על ההצעה. אם אינך רוצה לקבל את ההצעה, תוכל להקיש על ה- "X" מימין להצעה כדי להתעלם ממנה. תוכל גם להקיש והחזק את ההצעה כדי לראות אפשרויות אחרות.

שימוש בתיקון אוטומטי לתיקון שגיאות הקלדה בהודעות טקסט

אם אתה מקליד הודעת טקסט באייפון שלך ואתה עושה שגיאת הקלדה, אתה יכול להשתמש בתכונת התיקון האוטומטי המובנית כדי לתקן במהירות את שגיאת ההקלדה. כאשר תבצע שגיאת הקלדה, תכונת התיקון האוטומטי תציע תיקון. כדי לקבל את התיקון, פשוט הקש על ההצעה. אם אינך רוצה לקבל את ההצעה, תוכל להקיש על ה- "X" מימין להצעה כדי להתעלם ממנה. תוכל גם להקיש והחזק את ההצעה כדי לראות אפשרויות אחרות.

שימוש בתיקון אוטומטי לתיקון שגיאות הקלדה בהודעות דוא"ל

אם אתה מקליד אימייל באייפון שלך ואתה עושה שגיאת הקלדה, אתה יכול להשתמש בתכונת התיקון האוטומטי המובנית כדי לתקן במהירות את שגיאת ההקלדה. כאשר תבצע שגיאת הקלדה, תכונת התיקון האוטומטי תציע תיקון. כדי לקבל את התיקון, פשוט הקש על ההצעה. אם אינך רוצה לקבל את ההצעה, תוכל להקיש על ה- "X" מימין להצעה כדי להתעלם ממנה. תוכל גם להקיש והחזק את ההצעה כדי לראות אפשרויות אחרות.

שימוש בתיקון אוטומטי לתיקון שגיאות הקלדה באפליקציות אחרות

אם אתה מקליד אפליקציה באייפון שלך ואתה עושה שגיאת הקלדה, אתה יכול להשתמש בתכונת התיקון האוטומטי המובנית כדי לתקן במהירות את שגיאת ההקלדה. כאשר תבצע שגיאת הקלדה, תכונת התיקון האוטומטי תציע תיקון. כדי לקבל את התיקון, פשוט הקש על ההצעה. אם אינך רוצה לקבל את ההצעה, תוכל להקיש על ה- "X" מימין להצעה כדי להתעלם ממנה. תוכל גם להקיש והחזק את ההצעה כדי לראות אפשרויות אחרות.

כיבוי תיקון אוטומטי

אם אתה מגלה שתיקון אוטומטי עושה יותר מדי טעויות, אתה יכול לכבות אותו. כדי לכבות את התיקון האוטומטי, עבור אל הגדרות > כללי > מקלדת ולאחר מכן סובב את מתג "תיקון אוטומטי" למצב "כבוי". לאחר כיבוי התיקון האוטומטי, יהיה עליך לתקן ידנית כל שגיאות הקלדה שתבצע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן