דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » איך מסדרים עברית בשיאומי

איך מסדרים עברית בשיאומי

איך מסדרים עברית בשיאומי

מה זה Xiaomi?

Xiaomi היא חברת אלקטרוניקה סינית המייצרת מגוון מוצרים, כולל סמארטפונים, טאבלטים ומוצרי אלקטרוניקה אחרים. Xiaomi היא אחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, ומוצריה פופולריים במדינות רבות, כולל ישראל.

כיצד לשנות את הגדרות השפה ב-Xiaomi

שינוי הגדרות השפה במכשירי Xiaomi הוא פשוט יחסית. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות במכשיר שלך ולאחר מכן הקש על האפשרות "שפה וקלט". משם תוכל לבחור את השפה שבה תרצה להשתמש. עבור עברית, בחר "עברית" מרשימת השפות.

כיצד להוסיף מקלדות עבריות ב-Xiaomi

לאחר ששינית את הגדרות השפה במכשיר ה-Xiaomi שלך, תוכל להוסיף מקלדות בעברית. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות ולאחר מכן הקש על האפשרות "שפה וקלט". משם, הקש על האפשרות "מקלדת ושיטות קלט". משם תוכל לבחור באפשרות "הוסף מקלדת" ולבחור במקלדת "עברית" מרשימת המקלדות הזמינות.

כיצד להקליד בעברית במכשירי Xiaomi

לאחר שהוספת את המקלדת העברית למכשיר ה-Xiaomi שלך, תוכל להתחיל להקליד בעברית. לשם כך, פתח כל אפליקציה המאפשרת לך להקליד, כגון אפליקציית הודעות או מעבד תמלילים. לאחר מכן, הקש על סמל המקלדת בפינה השמאלית התחתונה של המסך. משם תוכל לבחור את המקלדת העברית מרשימת המקלדות הזמינות.

כיצד לשנות את פריסת המקלדת ב-Xiaomi

אם תרצה לשנות את פריסת המקלדת במכשיר ה-Xiaomi שלך, תוכל לעשות זאת על ידי פתיחת אפליקציית ההגדרות ולאחר מכן הקשה על האפשרות "שפה וקלט". משם, הקש על האפשרות "מקלדת ושיטות קלט". משם תוכל לבחור באפשרות "ניהול מקלדות" ולבחור במקלדת "עברית" מרשימת המקלדות הזמינות. משם, אתה יכול לבחור באפשרות "פריסה" ולבחור את הפריסה שבה תרצה להשתמש.

סיכום

הוספת עברית למכשיר ה-Xiaomi שלך היא פשוטה יחסית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשנות את הגדרות השפה, להוסיף את המקלדת בעברית, ואז אתה יכול להתחיל להקליד בעברית. תוכל גם לשנות את פריסת המקלדת אם תרצה להשתמש בפריסה אחרת. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן