דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן רוכסן לתיק – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן רוכסן לתיק - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן רוכסן לתיק – מדריך שלב אחר שלב

מה גורם לתקלה של רוכסן?

רוכסן עלול לתפקד ממגוון סיבות. הסיבות השכיחות ביותר הן:

  • הרוכסן תקוע או נתקע
  • שיני הרוכסן לא מיושרות
  • מחוון הרוכסן שבור
  • הרוכסן קצר מדי עבור הפתח

כיצד לתקן רוכסן תקוע או תקוע

אם הרוכסן שלך תקוע או נתקע, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לנסות למשוך בעדינות את הרוכסן. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות להשתמש בחומר סיכה כגון WD-40 או חפיסת סבון. מרחו את חומר הסיכה על שיני הרוכסן ולאחר מכן נסה לפרק את הרוכסן שוב. אם זה עדיין לא עובד, ייתכן שתצטרך להחליף את הרוכסן.

כיצד ליישר שיני רוכסן שגוי

אם שיני הרוכסן לא מיושרות, אתה יכול לנסות ליישר אותן מחדש ביד. התחל בקצה אחד של הרוכסן ודחף בעדינות את השיניים בחזרה למקומן. ייתכן שתצטרך להשתמש בצבת כדי לעזור לך להחזיר את השיניים למצב הנכון. לאחר יישור השיניים, אתה אמור להיות מסוגל לרכס את הרוכסן למעלה ולמטה ללא בעיות.

כיצד להחליף מחוון רוכסן שבור

אם מחוון הרוכסן שבור, תצטרך להחליף אותו. אתה יכול לרכוש מחליקי רוכסן חלופיים ברוב חנויות הבדים או באינטרנט. ברגע שיש לך את המחוון החלופי, תצטרך להסיר את המחוון הישן מהרוכסן. לשם כך, השתמש בצבת כדי למשוך בזהירות את המחוון מהרוכסן. לאחר מכן, חבר את המחוון החדש לרוכסן ובדוק אותו כדי לוודא שהוא פועל כראוי.

כיצד לתקן רוכסן קצר מדי

אם הרוכסן קצר מדי לפתח, אפשר לנסות להאריכו. לשם כך, תצטרך לרכוש מאריך רוכסן. מרחיבי רוכסן הם חתיכות מתכת קטנות שניתן לחבר לקצה הרוכסן כדי להאריך את אורכו. ברגע שיש לך את המאריך, חבר אותו לקצה הרוכסן ובדוק אותו כדי לוודא שהוא פועל כראוי.

תיקון רוכסן תיק לא חייב להיות קשה. עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות, אתה יכול לתקן בקלות כל בעיית רוכסן. אם אתה צריך עזרה, תוכל למצוא מדריך מועיל ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן