דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן סליים קשה
כיצד לתקן סליים קשה

כיצד לתקן סליים קשה

למה סליים נהיה קשה?

סליים היא פעילות פופולרית ומהנה עבור ילדים ומבוגרים כאחד. זה קל להכנה וניתן להשתמש בו למגוון פרויקטים. למרבה הצער, רפש יכול לפעמים להיות קשה מדי לעבוד איתו. זה נגרם בדרך כלל על ידי יותר מדי בורקס או לא מספיק מפעיל, כגון תמיסת עדשות מגע.

כיצד לתקן סליים קשה

שלב 1: הוסף עוד מפעיל

הצעד הראשון בתיקון רפש קשה הוא להוסיף עוד מפעיל. זה יכול להיות תמיסת עדשות מגע, סודה לשתייה או כל סוג אחר של מפעיל. התחל על ידי הוספת כמות קטנה של מפעיל ולישה אותו לתוך הסליים. אם הסליים עדיין קשה מדי, הוסיפו עוד מעט מפעיל ולשים אותו פנימה.

שלב 2: הוסף עוד חומר סיכה

אם הוספת עוד מפעיל לא עוזרת, אתה יכול לנסות להוסיף עוד חומר סיכה. חומר סיכה עוזר למנוע מהרפש להיות דביק מדי. אתה יכול להשתמש בקרם, שמן תינוקות, או אפילו שמן צמחי כדי לעזור להפוך את הרפש לגמיש יותר.

שלב 3: הוסף עוד מים

אם הסליים עדיין קשה מדי, אפשר לנסות להוסיף עוד מים. התחל על ידי הוספת כמות קטנה של מים וללוש אותם לתוך הסליים. אם הסליים עדיין קשה מדי, מוסיפים עוד מעט מים ולשים אותו פנימה.

שלב 4: הכניסו את הסליים למקרר

אם כל השאר נכשל, אפשר לנסות להכניס את הסליים למקרר. זה יכול לעזור לרפש להיות גמיש יותר וקל יותר לעבוד איתו. השאירו את הסליים במקרר למשך 15 דקות לפחות לפני שמוציאים אותו וללוש אותו.

סיכום

סליים יכול להיות פעילות מהנה ויצירתית, אבל זה יכול להיות מתסכל כשהיא נהיה קשה מדי. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לתקן רפש קשה. נסה להוסיף עוד מפעיל, חומר סיכה או מים לסליים וללוש אותו. אם כל השאר נכשל, הכניסו את הסליים למקרר למשך 15 דקות לפחות לפני שמוציאים אותו וללוש אותו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן