דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2
כיצד לתקן נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2

כיצד לתקן נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2

מבוא

נדידה הוא מונח המשמש לתיאור יכולתו של לקוח סלולרי לבצע ולקבל שיחות קוליות באופן אוטומטי, לשלוח ולקבל נתונים, או לגשת לשירותים אחרים בעת נסיעה מחוץ לאזור הכיסוי הגיאוגרפי של הרשת הביתית. נדידה מופעלת כברירת מחדל ברוב המכשירים הניידים, כולל Asus Zenfone 2. עם זאת, חלק מהמשתמשים דיווחו שחווים נדידה מתונה במכשיר שלהם. מאמר זה מספק הוראות שלב אחר שלב כיצד לתקן נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2.

שיטות לתיקון נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2

שיטה 1: אפס את הגדרות הרשת

השיטה הראשונה לתקן נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2 היא איפוס הגדרות הרשת. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > גיבוי ואיפוס > אפס הגדרות רשת. זה יאפס את כל הגדרות הרשת, כולל Wi-Fi, נתונים ניידים ו-Bluetooth.

שיטה 2: עדכן קושחה

השיטה השנייה לתיקון נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2 היא עדכון הקושחה. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות> אודות הטלפון> עדכון מערכת. פעולה זו תבדוק אם יש עדכונים זמינים ותתקין אותם אם יימצאו.

שיטה 3: בדוק את הגדרות הרשת

השיטה השלישית לתיקון נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2 היא לבדוק את הגדרות הרשת. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > עוד > רשתות סלולריות > מפעילי רשת. בחר את מפעיל הרשת שבו ברצונך להשתמש ולאחר מכן בדוק את הגדרות הרשת.

סיכום

לסיכום, ניתן לתקן נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2 על ידי איפוס הגדרות הרשת, עדכון הקושחה ובדיקת הגדרות הרשת. לעיון מהיר, עיין בטבלה למטה.

שיטה הוראות
אפס את הגדרות הרשת הגדרות > גיבוי ואיפוס > אפס הגדרות רשת
עדכן קושחה הגדרות > אודות הטלפון > עדכון מערכת
בדוק את הגדרות הרשת הגדרות > עוד > רשתות סלולריות > מפעילי רשת

למידע נוסף, צפה בסרטון זה: כיצד לתקן נדידה מתונה ב-Asus Zenfone 2 .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן