דף הבית » לא להאמין » כיצד למיין רשימה באקסל

כיצד למיין רשימה באקסל

כיצד למיין רשימה באקסל

מה זה מיון באקסל?

מיון באקסל הוא תהליך של סידור נתונים לפי סדר מסוים. ניתן לעשות זאת לפי עמודה, שורה או על ידי שילוב של שניהם. מיון הוא כלי שימושי לארגון נתונים והקל על מציאת המידע הדרוש לך.

כיצד למיין רשימה באקסל

מיון רשימה באקסל הוא תהליך פשוט. כדי להתחיל, בחר את הנתונים שברצונך למיין. אתה יכול לבחור עמודה שלמה, שורה או טווח של תאים. לאחר בחירת הנתונים, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ולאחר מכן בחר "מיין" מהתפריט הנפתח. בתיבת הדו-שיח מיון, תוכל לבחור את העמודה לפיה ברצונך למיין, את הסדר שברצונך למיין. מיון (עולה או יורד), וכל עמודות נוספות שברצונך למיין לפי. לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על "אישור" כדי למיין את הנתונים.

כיצד למיין לפי מספר עמודות באקסל

מיון לפי מספר עמודות באקסל הוא קצת יותר מסובך, אבל עדיין פשוט יחסית. כדי להתחיל, בחר את הנתונים שברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ובחר "מיין" מהתפריט הנפתח. בתיבת הדו-שיח מיון, בחר את העמודה הראשונה לפיה ברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על הלחצן "הוסף רמה" כדי להוסיף עמודות נוספות למיון. אתה יכול להוסיף כמה עמודות שאתה צריך. עבור כל עמודה, תוכל לבחור את הסדר שבו תרצה למיין (עולה או יורד). לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על "אישור" כדי למיין את הנתונים.

כיצד למיין לפי צבע באקסל

מיון לפי צבע ב-Excel הוא דרך מצוינת לארגן נתונים במהירות. כדי להתחיל, בחר את הנתונים שברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ובחר "מיין" מהתפריט הנפתח. בתיבת הדו-שיח מיון, בחר את העמודה לפיה ברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על כפתור "אפשרויות" ובחר "מיין לפי צבע" מהתפריט הנפתח. לאחר מכן תוכל לבחור את הצבע לפי רצונך למיין ואת הסדר שבו תרצה למיין (עולה או יורד). לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על "אישור" כדי למיין את הנתונים.

כיצד למיין לפי תאריך באקסל

מיון לפי תאריך ב-Excel הוא דרך מצוינת לארגן נתונים במהירות. כדי להתחיל, בחר את הנתונים שברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ובחר "מיין" מהתפריט הנפתח. בתיבת הדו-שיח מיון, בחר את העמודה לפיה ברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על כפתור "אפשרויות" ובחר "מיין לפי תאריך" מהתפריט הנפתח. לאחר מכן תוכל לבחור את פורמט התאריך לפיו תרצה למיין ואת הסדר שבו תרצה למיין (עולה או יורד). לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על "אישור" כדי למיין את הנתונים.

כיצד למיין לפי מספר באקסל

מיון לפי מספר ב-Excel הוא דרך מצוינת לארגן נתונים במהירות. כדי להתחיל, בחר את הנתונים שברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ובחר "מיין" מהתפריט הנפתח. בתיבת הדו-שיח מיון, בחר את העמודה לפיה ברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על כפתור "אפשרויות" ובחר "מיין לפי מספר" מהתפריט הנפתח. לאחר מכן תוכל לבחור את תבנית המספרים לפיה ברצונך למיין ואת הסדר שבו תרצה למיין (עולה או יורד). לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על "אישור" כדי למיין את הנתונים.

כיצד למיין לפי טקסט באקסל

מיון לפי טקסט ב-Excel הוא דרך מצוינת לארגן נתונים במהירות. כדי להתחיל, בחר את הנתונים שברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ובחר "מיין" מהתפריט הנפתח. בתיבת הדו-שיח מיון, בחר את העמודה לפיה ברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על כפתור "אפשרויות" ובחר "מיין לפי טקסט" מהתפריט הנפתח. לאחר מכן תוכל לבחור את פורמט הטקסט לפיו תרצה למיין ואת הסדר שבו תרצה למיין (עולה או יורד). לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על "אישור" כדי למיין את הנתונים. מיון רשימה ב-Excel הוא תהליך פשוט שיכול לעזור לך לארגן נתונים במהירות. בין אם אתה ממיין לפי צבע, תאריך, מספר או טקסט, התהליך זהה. בכמה לחיצות, אתה יכול בקלות למיין את הנתונים שלך ולהקל על מציאת המידע שאתה צריך. למידע נוסף על מיון באקסל, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן