דף הבית » לא להאמין » כיצד לסדר את המראה של פריטים ב-PowerPoint

כיצד לסדר את המראה של פריטים ב-PowerPoint

כיצד לסדר את המראה של פריטים ב-PowerPoint

מבוא לסידור פריטים ב-PowerPoint

PowerPoint היא תוכנת מצגות רבת עוצמה המאפשרת לך ליצור מצגות מדהימות. זה גם מאפשר לך לסדר את המראה של פריטים בשקופיות שלך, כגון טקסט, תמונות וצורות. במאמר זה, נחקור כיצד לסדר את המראה של פריטים ב-PowerPoint.

שימוש בסרגל הכלים של גישה מהירה

סרגל הכלים לגישה מהירה (QAT) הוא סרגל כלים הניתן להתאמה אישית המאפשר לך לגשת במהירות לפקודות הנפוצות ביותר ב-PowerPoint. כדי לגשת ל-QAT, לחץ על סמל החץ הקטן בפינה השמאלית העליונה של חלון PowerPoint. ה-QAT מכיל מספר פקודות המאפשרות לך לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בפקודה "יישור" כדי ליישר במהירות מספר פריטים באותה שקופית. אתה יכול גם להשתמש בפקודה "קבוצה" כדי לקבץ פריטים מרובים יחד.

שימוש בסרט

רצועת הכלים היא סרגל הכלים הראשי ב- PowerPoint. הוא מכיל מספר כרטיסיות, שכל אחת מהן מכילה פקודות המאפשרות לך לסדר את המראה של פריטים בשקופיות שלך. הכרטיסייה "בית" מכילה מספר פקודות המאפשרות לך לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בפקודה "יישור" כדי ליישר במהירות מספר פריטים באותה שקופית. אתה יכול גם להשתמש בפקודה "קבוצה" כדי לקבץ פריטים מרובים יחד. הכרטיסייה "פריסה" מכילה מספר פקודות המאפשרות לך לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בפקודה "סדר" כדי לסדר במהירות מספר פריטים באותה שקופית. אתה יכול גם להשתמש בפקודה "רשת ומדריכים" כדי ליישר במהירות פריטים בשקופית.

שימוש ב-Slide Master

ה-Slide Master הוא תכונה רבת עוצמה ב-PowerPoint המאפשרת לך לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך. כדי לגשת ל-Slide Master, לחץ על הכרטיסייה "View" ולאחר מכן לחץ על הפקודה "Slide Master". ה-Slide Master מכיל מספר פקודות המאפשרות לך לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בפקודה "יישור" כדי ליישר במהירות מספר פריטים באותה שקופית. אתה יכול גם להשתמש בפקודה "קבוצה" כדי לקבץ פריטים מרובים יחד.

השוואה מהירה

תכונה סרגל הכלים של גישה מהירה סֶרֶט Slide Master
יישר כן כן כן
קְבוּצָה כן כן כן
לְאַרגֵן לא כן כן
רשת ומדריכים לא כן כן

כפי שניתן לראות מהטבלה למעלה, סרגל הכלים של גישה מהירה, רצועת הכלים ו-Slide Master מכילים כולם פקודות המאפשרות לך לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך.

סיכום

לסיכום, PowerPoint מאפשר לך לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך. אתה יכול להשתמש בסרגל הכלים של גישה מהירה, ברצועת הכלים וב-Slide Master כדי לסדר במהירות את המראה של פריטים בשקופיות שלך.

שאלות ותשובות

ש: כיצד אוכל לגשת לסרגל הכלים של גישה מהירה?

ת: כדי לגשת לסרגל הכלים של גישה מהירה, לחץ על סמל החץ הקטן בפינה השמאלית העליונה של חלון PowerPoint.

ש: כיצד אוכל לגשת ל-Slide Master?

ת: כדי לגשת ל-Slide Master, לחץ על הכרטיסייה "View" ולאחר מכן לחץ על הפקודה "Slide Master".

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן