דף הבית » לא להאמין » כיצד לסדר טקסט ב-Docs

כיצד לסדר טקסט ב-Docs

כיצד לסדר טקסט ב-Docs

מבוא

Docs הוא כלי רב עוצמה לעיבוד תמלילים המאפשר לך ליצור מסמכים בקלות. הוא מציע מגוון תכונות המקלות על סידור טקסט במסמך, כולל כותרות, רשימות וקישורים. במאמר זה, נבחן כיצד לסדר טקסט ב-Docs, כך שתוכל ליצור מסמכים שקל לקרוא ולנווט.

יצירת כותרות

כותרות הן דרך מצוינת לפרק מסמך ולהקל על הקריאה. ב-Docs, אתה יכול ליצור כותרות על ידי בחירת הטקסט שברצונך להפוך לכותרת ולאחר מכן לחיצה על התפריט הנפתח "כותרת" בסרגל הכלים. אתה יכול לבחור מתוך מגוון גדלים של כותרות, מכותרת 1 (הגדולה ביותר) ועד כותרת 6 (הקטנה ביותר).

הוספת רשימות

רשימות הן דרך מצוינת לארגן מידע במסמך. ב-Docs, תוכל ליצור רשימות על ידי בחירת הטקסט שברצונך להפוך לרשימה ולאחר מכן לחיצה על התפריט הנפתח "רשימה" בסרגל הכלים. אתה יכול לבחור מתוך מגוון סוגי רשימות, כולל רשימות ממוספרות, רשימות עם תבליטים ורשימות ביקורת.

קישור למקורות חיצוניים

אם ברצונך לקשר למקורות חיצוניים במסמך שלך, תוכל לעשות זאת על ידי בחירת הטקסט שברצונך להפוך לקישור ולאחר מכן לחיצה על כפתור "קישור" בסרגל הכלים. זה יפתח חלון שבו תוכל להזין את כתובת האתר של המקור החיצוני שאליו תרצה לקשר. אתה יכול גם להוסיף תכונה "target_blank" לתג ה-HTML של הקישור, מה שיגרום לו להיפתח בלשונית חדשה.

סיכום

סידור טקסט ב-Docs קל ופשוט. עם מגוון התכונות הזמינות, אתה יכול ליצור מסמכים שקל לקרוא ולנווט. אתה יכול ליצור כותרות, להוסיף רשימות ולקשר למקורות חיצוניים בקלות. לכן, אם אתה מחפש כלי רב עוצמה לעיבוד תמלילים, Docs היא בחירה מצוינת. למידע נוסף על Docs, עיין בסרטון ההדרכה שלנו כיצד לסדר טקסט ב-Docs.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן