דף הבית » לא להאמין » כיצד לארגן שאלון גוגל מימין לשמאל

כיצד לארגן שאלון גוגל מימין לשמאל

כיצד לארגן שאלון גוגל מימין לשמאל

מהו שאלון גוגל?

שאלון גוגל הוא סקר או סקר שנוצר באמצעות Google Forms. זוהי דרך מצוינת לאסוף נתונים מקבוצה גדולה של אנשים במהירות ובקלות. עם Google Forms, תוכל ליצור סקרים עם שאלות בחירה, טקסט ותמונה. אתה יכול גם להתאים אישית את המראה והתחושה של השאלון שלך כך שיתאימו למותג שלך.

כיצד לארגן שאלון גוגל מימין לשמאל

יצירת שאלון גוגל מימין לשמאל הוא תהליך פשוט. להלן השלבים שעליך לבצע:

שלב 1: צור טופס חדש

הצעד הראשון הוא ליצור טופס חדש. כדי לעשות זאת, פתח את Google Forms ולחץ על הסמל "+" בפינה השמאלית העליונה. זה יפתח טופס חדש.

שלב 2: שנה את השפה

לאחר שיצרת טופס חדש, תצטרך לשנות את השפה. כדי לעשות זאת, לחץ על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה. לאחר מכן, לחץ על "שפה" ובחר "עברית" מהתפריט הנפתח.

שלב 3: הוסף שאלות

לאחר מכן, תצטרך להוסיף שאלות לטופס שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על הסמל "+" בפינה השמאלית העליונה. זה יפתח תפריט שבו תוכל לבחור את סוג השאלה שתרצה להוסיף. אתה יכול להוסיף שאלות בחירה, טקסט ותמונה.

שלב 4: סדר את השאלות

לאחר שהוספת את השאלות שלך, תצטרך לסדר אותן מימין לשמאל. כדי לעשות זאת, לחץ על סמל "סדר" בפינה השמאלית העליונה. זה יפתח תפריט שבו תוכל לגרור ולשחרר את השאלות כדי לסדר אותן בסדר הרצוי.

שלב 5: פרסם את הטופס

לבסוף, יהיה עליך לפרסם את הטופס. כדי לעשות זאת, לחץ על הסמל "פרסם" בפינה השמאלית העליונה. זה יפתח תפריט שבו תוכל להזין את כתובת האתר של הטופס. לאחר שפרסמת את הטופס, תוכל לשתף את כתובת האתר עם המשתתפים שלך.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה שלבים
צור טופס חדש לחץ על הסמל "+" בפינה השמאלית העליונה
שנה את השפה לחץ על סמל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה, לאחר מכן לחץ על "שפה" ובחר "עברית" מהתפריט הנפתח
הוסף שאלות לחץ על הסמל "+" בפינה השמאלית העליונה
סדר את השאלות לחץ על סמל "סדר" בפינה השמאלית העליונה
פרסם את הטופס לחץ על הסמל "פרסם" בפינה השמאלית העליונה

יצירת שאלון גוגל מימין לשמאל הוא תהליך פשוט. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל ליצור במהירות ובקלות סקר או סקר שניתן לשתף עם המשתתפים שלך. למידע נוסף על אופן השימוש ב-Google Forms, עיין במדריך של Google Forms ב-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן