דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן דוא"ל המתקבל כסימני שאלה
כיצד לתקן דוא"ל המתקבל כסימני שאלה

כיצד לתקן דוא"ל המתקבל כסימני שאלה

מה גורם למיילים להתקבל כסימני שאלה?

כאשר אתה מקבל מייל שמורכב מסימני שאלה במקום התוכן בפועל, הדבר נגרם בדרך כלל מאי התאמה בין הקידוד בו השתמש השולח לבין הקידוד בו השתמש הנמען. קידוד היא מערכת המשמשת לייצוג תווים וסמלים בצורה דיגיטלית. קידודים שונים משמשים כדי לייצג את אותם תווים בצורה שונה, כך שאם השולח והנמען משתמשים בקידוד שונה, תוכן האימייל עלול להתפרש בצורה לא נכונה.

כיצד לתקן הודעות דוא"ל שהתקבלו כסימני שאלה

הדרך הטובה ביותר לתקן מיילים שהתקבלו כסימני שאלה היא לוודא שגם השולח וגם הנמען משתמשים באותו קידוד. אם השולח משתמש בקידוד שונה מהנמען, תוכן האימייל עלול להתפרש בצורה לא נכונה ולהופיע כסימני שאלה. כדי לפתור בעיה זו, השולח והנמען צריכים להסכים על קידוד משותף ולאחר מכן להשתמש בקידוד זה עבור כל הודעות האימייל.

שלב 1: קבע את הקידוד בשימוש השולח

השלב הראשון בתיקון מיילים שהתקבלו כסימני שאלה הוא קביעת הקידוד בשימוש השולח. בדרך כלל ניתן למצוא זאת בכותרות הדוא"ל או בהגדרות של לקוח הדוא"ל. לאחר שקבעתם את הקידוד שבו השתמש השולח, תוכלו להמשיך לשלב הבא.

שלב 2: קבע את הקידוד שבו השתמש הנמען

השלב הבא הוא לקבוע את הקידוד שבו השתמש הנמען. בדרך כלל ניתן למצוא זאת בהגדרות של לקוח הדוא"ל. לאחר שקבעתם את הקידוד בו השתמש הנמען, תוכלו להמשיך לשלב הבא.

שלב 3: שנה את הקידוד בשימוש השולח

לאחר שקבעתם את הקידוד בשימוש השולח והנמען, תוכלו לשנות את הקידוד בו השתמש השולח כך שיתאים לקידוד בו השתמש הנמען. בדרך כלל ניתן לעשות זאת בהגדרות לקוח הדוא"ל. לאחר ששינית את הקידוד שבו השתמש השולח, אתה אמור להיות מסוגל לשלוח מיילים ללא בעיות.

שלב 4: בדוק את האימייל

לאחר ששינית את הקידוד שבו השתמש השולח, עליך לבדוק את האימייל כדי לוודא שהוא מתקבל כהלכה. לשם כך, עליך לשלוח מייל בדיקה לנמען ולבדוק שהתוכן מתקבל כהלכה. אם התוכן עדיין מתקבל כסימני שאלה, עליך לנסות קידוד אחר.

סיכום

תיקון מיילים המתקבלים כסימני שאלה יכול להיות תהליך מסובך, אבל זה לא בלתי אפשרי. על ידי קביעת הקידוד בשימוש השולח והנמען, ולאחר מכן שינוי הקידוד בו השתמש השולח כך שיתאים לקידוד בו השתמש הנמען, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את הבעיה במהירות ובקלות. למידע נוסף, צפהבסרטון זה כיצד לתקן הודעות דוא"ל שהתקבלו כסימני שאלה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן