דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן טלפון שנרטב – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן טלפון שנרטב - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן טלפון שנרטב – מדריך שלב אחר שלב

שלב 1: הוצא את הטלפון מהמים

הצעד הראשון הוא להוציא את הטלפון מהמים בהקדם האפשרי. זה יעזור למנוע נזק נוסף למכשיר. הקפד לכבות אותו מיד ולהסיר את כל האביזרים שאולי היו מחוברים אליו.

שלב 2: יבש את הטלפון

ברגע שהטלפון יצא מהמים, חשוב לייבש אותו כמה שיותר. השתמש במטלית או במגבת נייר כדי לספוג כמה שיותר מהמים. אם יש לך פחית אוויר דחוס, אתה יכול להשתמש בה כדי לפוצץ את כל הלחות שנותרה מהיציאות והחריצים של הטלפון.

שלב 3: הסר את הסוללה וכרטיס ה-SIM

אם לטלפון שלך יש סוללה נשלפת, הוצא אותה והנח אותה בצד. זה יעזור למנוע התרחשות של קצר חשמלי. כמו כן, הסר את כרטיס ה-SIM אם לטלפון שלך יש כזה. זה יעזור להגן על הנתונים האישיים שלך.

שלב 4: הנח את הטלפון בשקית אורז

לאחר שהטלפון יבש, הניחו אותו בשקית של אורז לא מבושל. האורז יעזור לספוג את כל הלחות שנותרה מהטלפון. השאר את הטלפון בשקית האורז לפחות 24 שעות.

אפשרות 1: השתמש בוואקום

אם יש לך שואב אבק עם חיבור לצינור, אתה יכול להשתמש בו כדי לשאוב את כל הלחות שנותרה מהיציאות והחריצים של הטלפון. זה יעזור להבטיח שכל הלחות תוסר.

אפשרות 2: השתמש במייבש שיער

אם אין לך שואב אבק, אתה יכול להשתמש במייבש שיער כדי לפוצץ את כל הלחות שנותרה מהטלפון. הקפד להרחיק את מייבש השיער במרחק של לפחות 6 אינץ' מהטלפון כדי למנוע נזק.

אפשרות 3: השתמש באקדח חום

אם יש לך אקדח חום, אתה יכול להשתמש בו כדי להפריח אוויר חם לטלפון. זה יעזור לאדות את כל הלחות שנותרה מהמכשיר. הקפד להרחיק את אקדח החום לפחות 6 אינץ' מהטלפון כדי למנוע נזק.

שלב 5: הרכיבו מחדש את הטלפון

לאחר שהטלפון היה בשקית האורז לפחות 24 שעות, הגיע הזמן להרכיב מחדש את המכשיר. הכנס את הסוללה וכרטיס ה-SIM בחזרה, ולאחר מכן הפעל את הטלפון. אם הטלפון נדלק ועובד כמו שצריך, סיימת. אם לא, אז אולי תצטרך לקחת אותו לחנות תיקונים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן